news08.net/ads.txt

רחובות: דיירים מרחוב דולינסקי מפונים – מחשש לקריסת המבנה

לפני זמן קצר הגיעו כוחות גדולים של כיבוי אש וביטחון אל רחוב דולינסקי מספר 5 ברחובות, בכדי לפנות דיירים ולהתריע מפני החשש לקריסת המבנה, בן 4 קומות. הדיירים מפונים, ערב החג, עד להגעת מהנדס בניין שיבחן את המבנה – והאם ניתן להישאר בו.

🛑🛑🛑

רק לפני מספר ימים הבהיר חבר מועצת העיר ומחזיק תיק ההתחדשות העירונית גיא צור כי “לאחר שני מקרים מצערים של התמוטטות בניינים שבמזל נגרם נזק ברכוש אך לא בנפש עולה ביתר שאת חשיבות קידום ההתחדשות העירונית וחיזוק מבנים ישנים ומיושנים”.

צור, מחזיק תיק ההתחדשות העירונית, התייחס לבניין הדירות בחולון שקרס יממה לאחר שפונו ממנו דייריו ואמר כי “מדובר בתושייה גדולה לצד מזל גדול. אני קורא לתושבי הבניינים המתאימים להתחדשות עירונית וביצוע תכניות התמ”א לפנות אלינו בכדי לקדם תכניות התחדשות נקודתיות ושכונתיות – לרווחת התושבים. יחד נוכל להתגבר על מכשולים בירוקרטיים ונקדם את התכניות תוך הסתכלות רחבה על טובת הבניין, הרחוב, השכונה והכי חשוב – הדיירים”.

כידוע, בשבת שעברה, סמוך לשעה 07:30 התקבל במוקד 102 דיווח ראשוני מדיירי הבניין שהתלונן כי נשמעים קולות מקירות הבניין וכי הם לא מצליחים לפתוח את דלת דירתם. כוחות כיבוי והצלה רבים מתחנת חולון במחוז דן הוזנקו מידית לזירת האירוע והחלו בסריקת המבנה. בשל הסדקים הרבים שהתגלו בקירות הבניין בו מתגוררים למעלה מ-30 משפחות הודיע מפקד הכח רשף יוני בוצ’קבסקי למרכז השליטה לאחר זמן קצר כי יש לפנות במידית את דיירי הבניין בשל הסכנה הנשקפת לחייהם.

כוחות כיבוי וההצלה החלו בסריקת ארבע קומות הבניין תוך שהם מסייעים לקשישים לצאת מדירותיהם ולהתפנות. בשעה 08:28 דיווח מפקד הכח כי הפינוי הושלם. בו בזמן החלו הצוותים בפינוי מיכלי הגז וניתוק מקורות תשתיות המסכנים את דיירי הבניין ובהם מים וחשמל. בשעה 08:45 הגיע לזירה מהנדס העיר שהוזעק למקום ובהערכת מצב משותפת עם גורמי המשטרה הוחלט כי יש סכנה מידית לקריסת הבניין. מחשש לחיי הדיירים בבניינים הסמוכים ביקש מפקד תחנת חולון טפסר משנה שאול רחמים בשעה 09:05 להזעיק למקום מהנדס מפיקוד העורף כדי לחוות דעתו על הסכנה הנשקפת לבניינים הסמוכים.

(צילום-ארכיון)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן