news08.net/ads.txt

רחובות החדשה: קטטה בין חבורות נוער בגבעת הדקלים, הסתיימה במספר פצועים באורח קל. השכנים מזהירים: “עד שלא יקרה אסון, לא יתייחסו לתלונותינו”

גבעת הדקלים

הרצח בשדרות גלוסקין של העבריין דוד שוורצמן והתאונה הקטלנית בה מצא את מותו בוריס מייליכוב, בליל שישי לא היו האירועים היחידים אשר הקפיצו את שוטרי משטרת רחובות במהלך השבת האחרונה.

בשעה 2:00 בלילה שבין שישי לשבת, בעוד החקירות על האירועים לעיל בעיצומן, נקראו כוחות המשטרה להגיע אל אירוע קטטה שפרצה בגבעת הדקלים שבשכונת רחובות החדשה בין חבורות בני נוער. שכנים אשר הבחינו במתרחש, לאחר שהתעוררו משנתם בעקבות הרעש, הזעיקו את כוחות מד”א והמשטרה, ומהמקום פונו מספר פצועים באורח קל. המשטרה, כך ידוע, פתחה בחקירת האירוע.

בעניין זה ראוי לציין כי גבעת הדקלים בה התרחש האירוע, הפכה למפגש קבוע בין חבורות בני נוער ומדי סופי שבוע קטטות הפכו לדבר שבשגרה. לדברי השכנים בשכונה “כל שבוע באופן קבוע אנו מתלוננים, גם במוקד 106 ובמקביל במוקד המשטרה, אבל נראה שעד שלא יקרה אסון במהלכו ייגבה חייו של אחד הילדים לא יתייחסו לתלונותינו ברצינות”.

שכונת אושיות: גבר נהג באלימות כלפי אשה
מקרה נוסף של אלימות התרחש בשדרות הקיבוצים שבשכונת אושיות. אזרחים שעברו בשכונה בשעה 3 לפנות בוקר הבחינו בגבר המפעיל כח על אשה. הם הזעיקו את כוחות מד”א והמשטרה – שוטרי תחנת רחובות אשר חשו לזירה במהירות, עיכבו את השניים לחקירה, ובסיומה נעצר הגבר.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של “רחובות היום” מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן