news08.net/ads.txt

רחובות: הערכת מצב עירונית

נרשם שיפור משמעותי בזמני ההגעה למרחבים המוגנים בכל בתי הספר בעיר. בימים האחרונים מתבצעים סקרי מיגון בבתי הספר בעיר, שבהם קיימים פערי מיגון.

הערב (שני, 27.11) קיים ראש העיר, רחמים מלול, הערכת מצב עם גורמי פיקוד העורף, מנכ”ל העירייה ומנהלי המכלולים.

חינוך

מינהל החינוך ואגף הביטחון מקיימים תרגילים במוסדות החינוך בתדירות גבוהה כדי לשמור על עירנות ודריכות. מאז תחילת המלחמה ובזכות התרגילים התכופים, נרשם שיפור משמעותי בזמני ההגעה למרחבים המוגנים בכל בתי הספר בעיר.

בימים האחרונים מקיים פיקוד העורף יחד עם מינהל החינוך ואגף הביטחון בעיריית רחובות סקרי מיגון בבתי הספר בעיר, שבהם קיימים פערי מיגון.

הצוותים המקצועים של פיקוד העורף מגיעים לסייר ולאתר את המיקום הכי מוגן שיש במבנה בית הספר. בסיורים משתתפים מהנדסי פיקוד העורף עם נציגי מינהל החינוך ואגף הביטחון בעירייה יחד עם המנהלות, המנהלים, והצוותים החינוכיים. המהנדסים של פקע”ר מאתרים את המרחב הכי מוגן שיש בבית הספר, בהתאם לזמן ההגעה מרגע הישמע האזעקה ובהתאם- מדריכים את הצוות החינוכי.

פארק ההדרים
פארק ההדרים במזרח העיר יהיה פתוח בכל ימות השבוע בין השעות 08:00-17:00. בפארק אין מרחב מוגן והוא נפתח בהתאם להנחיות פיקוד העורף.

המוקד העירוני 106 עומד לרשותכם 24 שעות ביממה
✅וואטסאפ מוקד: 050-8806106
✅טלפון קווי מוקד: 08-939-2106

◼️ לקבוצת חדשות רחובות בווטסאפ לחצו כאן

צילום: דוברות העירייה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן