news08.net/ads.txt

רחובות הפכה לצהובה; הנחיות מיוחדות לקראת הקפות בשמחת תורה

ברחובות מעודדים מהירידה בתחלואה בימים האחרונים לאחר שנכון להיום ישנם כ-842 חולים, 1476 מבודדים ושיעור הבדיקות החיוביות הוא 2.54% ציון הרמזור היום הוא 5.5 .

כזכור, מחר (שני) שמחת תורה, ובטרם חג פנה ראש העיר במכתב לגבאים וראשי הקהילות בעיר, ובו ביקש מהם כי ההקפות שנערכות בשמחת תורה עם ספרי התורה, ייערכו רק מחוץ למבנה בית הכנסת, באוויר הפתוח תוך הקפדה על עטיית מסכות.

ראש העיר, רחמים מלול: ״כל הכבוד לתושבות ותושבי רחובות שהגיעו להתחסן, המשיכו להקפיד על ההנחיות ועל כללי הבידוד כדי שנוכל לחזור לשגרת חיים מלאה״ לקראת ההקפות הצפויות בשמחת תורה: יש לערוך הקפות באוויר הפתוח בלבד, תוך הקפדה על שמירת מרחק ועטיית מסכות”.

עוד הוסיף כי “לאחר התייעצות עם מיטב המומחים הרפואיים, אנו מבקשים לערוך את ההקפות הראשונות והשניות רק באוויר הפתוח מחוץ לבית הכנסת. זאת על מנת להפחית את סיכון ההתקהלות וההדבקה כתוצאה מכך. גם בהקפות בחוץ יש להקפיד על עטיית מסכה בשל פוטנציאל ההדבקה, כתוצאה מהיקף האנשים. עלינו לזכור תמיד שגם בשמחת תורה, אנו חייבים לשמור על הציווי “ונשמרתם מאוד לנפשותיכם” .

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן