news08.net/ads.txt

רחובות הצעירה: מי שפך דבק והשחית את רכבה של השכנה? וגם: חלק מדו”חות הדיירים בוטלו

תינוק|111

בסמוך לשעה חמש אחר הצהריים, הבחינה תושבת העיר, המתגוררת ברחוב חזון איש שבשכונת רחובות הצעירה, כי רכבה הושחת. בשכונה עצמה לא מוגדרות חניות בטאבו, לפיכך קיימת מצוקת חנייה קשה בעקבותיה נאלצים דיירי השכונה לתמרן מקום חניה הסמוך לביתם.

לדברי אחד השכנים, החניה בה החנתה תושבת השכונה את רכבה, הינה חנייה אשר הוגדרה על ידי הועד כחניית נכים, דבר שהיא אינה מסכימה לו ובשל כך מחנה את רכבה במקום. היום (חמישי) ציפתה לה, כאמור, הפתעה כאשר אלמוני או אלמונים שפכו על הרכב דבק, הדביקו מדבקה גדולה והותירו שריטות בחלק מהמכונית. השכנה הזעיקה את כוחות המשטרה שיפתחו בחקירה.

סייע בביטול הדו"חות. מתן דיל
סייע בביטול הדו”חות. מתן דיל

מצוקת החניה בשכונה – חלק מהדו”חות בוטלו
בתוך כך נודע ל’רחובות היום’ כי מתן דיל, סגן ראש העיר, יצר הבוקר קשר עם ועד השכונה ודיווח להם כי לאחר שקיים פגישה עם ליאור שוקרי, מנהל אגף התנועה בעירייה, ולאחר שדנו בדו”חות שהצטברו ברחובות הצעירה, הם החליטו לבטל ארבעה מהם. עם זאת, שלושה דו”חות שקיבלו דיירים בגין חניה המסכנת הולכי רגל, חניה על מעבר חצייה וחניה החוסמת נתיב נסיעה – לא בוטלו, מטעמים מובנים.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של “רחובות היום” מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן