news08.net/ads.txt

רחובות: השיטור והפיקוח העירוני ממשיך במחסומים, בסיורים וביקורות בעיר לשמירה על הנחיות הזהירות

מאז ראש השנה ועד כה חולקו עשרות דו”חות על ידי מערך השיטור העירוני ברחובות, אשר כאמור פרוס ברחובות בכל העיר וכן במרכזים מסחריים ובמחסומים לצד המשטרה, עורך סיורים קבועים וביקורות פתע וכן נענה לקריאות המוקד במקומות שבהם תושבים מדווחים על הפרת הנחיות.

מאז תחילת ההתמודדות עם משבר הקורונה פועלים בשיטור ובפיקוח העירוני שבאגף התנועה, פיקוח שילוט ושיטור עירוני על מנת לאכוף את הנחיות הזהירות למניעת התפשטות נגיף הקורונה, הן בקרב התושבים במרחב הציבורי והן בקרב בתי העסק הפתוחים בהתאם לחוק.  כאמור 10 פקחים הצטרפו לאחרונה לפעילות האכיפה במערך העירוני בתחום זה, 10 פקחים נוספים צפויים להצטרף אליהם בקרוב עם סיום הכשרתם.

ראש העיר, רחמים מלול: ״לצד ההסברה ופעולות נוספות, האכיפה של הנחיות הזהירות ברחבי העיר הינה משמעותית ביותר על מנת לעצור את שרשרת ההדבקות. אני שב וקורא לתושבים להקפיד על ההנחיות, לעטות מסיכה ולשמור על מרחק ולא להתקהל״.

ליאור שוקרי, מנהל אגף תנועה, פיקוח שילוט ושיטור עירוני: ״אנו ממשיכים בכל פעולות האכיפה היזומה וכן בפעילות אכיפה בהתאם לדיווחים. נמשיך ונעשה ככל שניתן על מנת לשמור על קיום הנחיות הזהירות בעיר״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן