news08.net/ads.txt

רחובות: השתלמות מורים להתמודדות עם גזענות בכיתה; שאול צגהון: יש פה הזדמנות גדולה”

במהלך חודש יולי תתקיים השתלמות מורים להתמודדות עם גזענות בכיתה ובבית הספר.

ההשתלמות הינה יוזמה של חבר מועצת העיר רחובות, שאול צגהון, החברה העירונית רחובות וחברי תנועת המרכזים לצדק חברתי בעיר. ההשתלמות תתקיים במרכז פסג”ה רחובות ובהנחיית מחלקת החינוך באגודה לזכויות האזרח.

חבר מועצת העיר רחובות, שאול צגהון: “אני שמח לקחת חלק בקידום מדניות אופרטיביות בתחומים של חיים בשותפות וחינוך נגד גזענות במערכת החינוך. כולי תקווה שבעתיד הקרוב אגפי חינוך ברשויות, מפקחים, מנהלים, מורים וגננות, נציגי אקדמיה, ארגוני המורים, הורים ותלמידים ייקחו חלק בקורסים חשובים כאלה. אני מזמין את הציבור להשפיע לטובת קידום נושא מיגור הגזענות במערכת החינוך, באמצעות קורסים כאלה בדיוק. אני מברך את כל השותפים שמובילים איתי את המהלך הזה, יש פה הזדמנות גדולה”.

“החברה הישראלית מלאה בחוסר שוויון, כזה שהוא בולט לעין וכזה שהוא נסתר מתחת לפני השטח” אומר לב ליטמן מנהל המרכז לצדק חברתי ברחובות. “המורות והמורים שלנו הם המנהיגים המקומיים הכי חשובים שלנו. היחס שלהם לתלמידים ולתלמידות, היכולת שלהם לזהות את החסמים שעומדים בפני תלמידות ותלמידים בגלל הצבע או המוצא שלהם היא מפתח לשינוי ולשוויון הזדמנויות שהוא כל כך חשוב לעתיד העיר”.

“הכוח המקומי פה ברחובות, מהמרכזים לצדק חברתי וכן מהעירייה הוא משמעותי מאוד” אומרת ד”ר סולי ורד, רכזת הכשרות וחינוך לזכויות אדם באגודה לזכויות האזרח, “הוא איפשר לנו להביא להשתלמות כמות יפה של מורות ומורים מהעיר וכך לקדם שינוי עומק במרחב החינוכי”. “לשמחתנו” מוסיפה ורד, “הקורס המקומי מאפשר לנו להיפגש פנים אל פנים ולא בזום, מה שהופך את ההשתלמות לאפקטיבית הרבה יותר ונותן הזדמנות לחשיבה משותפת על אפשרויות שונות למאבק בגזענות דרך חינוך”.

“אנחנו מקווים שהמשתתפים בהכשרה, יחד עם פעילות ופעילי המרכזים לצדק חברתי ובשיתוף העירייה, יצליחו לייצר שינוי בעיר ולהפוך אותה לשוויונית יותר לכולם וכולן. נרשמו 35 מורות ומורים להשתלמות הזו ואנחנו מקווים שבקיץ הבא נגיע ל-70” אומר ד”ר בעז שדה, פעיל במרכז לצדק חברתי ברחובות ומיוזמי ההשתלמות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן