news08.net/ads.txt

רחובות התחדשה במערכות טיאוט חדשניות – האם תופעת הזבל ברחבי העיר תצטמצם?

20170703_101140

התמונות ממחאת הזבל אינן פוסקות ברשת החברתית אולם עושה רושם שעיריית רחובות החלה באחרונה להגביר את הפעולות בכדי לצמצם את תופעת האשפה ברחובות העיר. כך למשל, הותקנו באחרונה מערכות שטיפה וניקוי חדשניות בלחץ אוויר על רכבי הניקיון של האגף לשיפור פני העיר.

מעיריית רחובות נמסר כי “כחלק מהרצון לשפר את השירות לתושב ובהמשך למגמת ההתחדשות והשדרוג באגף שפ”ע הותקנו על גבי רכבי הניקיון בעיר רחובות מערכות שטיפה וניקוי חדשניות בלחץ אוויר – ‘גרניק’. בתקופה האחרונה קיימו באגף שפ”ע פיילוט מוצלח בשימוש במערכת השטיפה ברחובות העיר, ולאור ההצלחה הגדולה הוחלט להכניס את השימוש במערכת בסידור העבודה של האגף.

אשפה ברחובות העיר (ארכיון)

חבר המועצה ומחזיק תיק שפ”ע, גיורא בן ארי: “מערכות השטיפה בלחץ אוויר יסייעו לנו במאמצינו לשמור על רחובות מבריקה ומצוחצחת. המערכת מותקנת על רכבי הניקיון, כאשר המפעיל הולך לצד רכב הניקיון, על המדרכה ובאמצעות המערכת מעיף את הלכלוך מהמדרכה ומתחת לרכבים ישירות אל עבר רכב הניקיון שאוסף אותו באופן מידי.

“למעשה, לחץ האוויר והמים כל כך חזק ויעיל שהוא מצליח להוציא אפילו מסטיקים שנדבקו לרצפה. אני רוצה להודות לראש העיר, רחמים מלול, על התמיכה ביוזמה ולמנהל אגף שפ”ע, קובי יהושוע, על הביצוע היעיל למען שמירת איכות חיי התושבים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן