news08.net/ads.txt

רחובות: זהו הסיפור האמיתי מאחורי המפגש של האופוזיציונרים עם השר זאב אלקין, הכולל החרמת הפגישה מצד הדרג המקצועי “כי סירבו לקחת חלק בפארסה פוליטית”

ריח של בחירות באוויר – כשהן בכלל מתוכננות לעוד שנה ושמונה חודשים. לאופוזיציה אין ממש הישגים ואולי בשל כך, נעשים ניסיונו לצייר תמונה אחרת. ראש עירית רחובות רחמים מלול החליט להוציא הודעה מיוחדת המתייחסת לדברים שפרסם האופוזיציונר מתן דיל בנוגע למפגש שקיים עם השר זאב אלקין. לפי דיל, הוא השיג שלושה הישגים הנוגעים לתחום הבינוי והשיכון בעיר, יחד עם שותפתו לסיעה, קארין ברגינסקי. לפי מלול מדובר בפגישה שבכירי המשרד לא נכחו בה – מרצון.

מלול מניח את כל הקלפים על השולחן ומציין כי: “מסכת המצאות הונחה בפני תושבי העיר וחשוב מאוד לפזר אותה, ולספר את העובדות האמיתיות על הפגישה של דיל עם שר השיכון”.

מלול: “לטענת דיל הוא הגיע ל״הישגים״ מול שר השיכון בנוגע להסכם הגג הנוגע להתחדשות העירונית בקרית משה. הסכם שלמענו ניהלנו משא ומתן מול המדינה במשך כשלוש שנים. דיל מצפה שתאמינו שהוא הצליח לשנות את כל התמונה במחי פגישה קצרה אחת. בנושא מתן פתרון לתושבי קרית משה שיבחרו לעבור לקרקע המשלימה – אמרתי, ואני חוזר ואומר: לא ייחתם הסכם גג ללא מתן פתרון בנושא זה. ואכן אחרי עיסוק יומיומי שלנו בנושא מול צוות המו״מ מטעם המדינה בשבועות האחרונים, הגענו – אנוכי ונציג מטעמי – מנכ”ל הלר ניסים סלמן – לסיכום שייכנס כנספח להסכם הגג כך שתעוגן זכותם של תושבי קרית משה לעבור לקרקע המשלימה.

לגבי מינהלת קרית משה – כבר סוכם מול המדינה לפני חודשיים שהיא תמשיך לפעול באותה המתכונת – ממוקדת בקרית משה בלבד ומשרתת את תושבי קרית משה בלבד.

בנוגע לענייני התחבורה – ששר השיכון אינו עוסק בהם מטבע הדברים ולכן גם לא יכול לקבל בהם החלטות באופן בלעדי כפי שמנסה להציג דיל) – אנו מנהלים מגעים מול משרד רה”מ, משרד התחבורה, משרד האוצר ומשרד השיכון בדבר חיבור כביש 431 לרחובות, והובהר על ידי לקברניטי המדינה כי פרויקטים לאומיים רבים ייעצרו בלא פתרון לסוגיה זו לטובת תושבי רחובות. למועד זה גובש מתווה מימוני לפרויקט בהשתתפות משרד רה”מ, רשות מקרקעי ישראל ומשרד האוצר”.

מלול אינו עוצר: “וכעת לכמה עובדות שמתן דיל לא סיפר בהודעתו: לאחר מאמצים רבים מכיוונו של מתן דיל להיפגש עם שר השיכון – נקבעה לו הפגישה המיוחלת, וממנה נעדרו כל אנשי הדרג המקצוע של המשרד שניהלו את המו”מ על הסכם הגג להתחדשות עירונית בשנים האחרונות, ובקיאים בפרטי ההסכם. הם לא נעדרו במקרה – הם החרימו את הפגישה כי סירבו לקחת חלק בפארסה פוליטית. הם עבדו על הסכם מקצועי במשך מספר שנים, ולא רצו להשתתף בהצגה פוליטית שתוכננה מראש. עוד חשוב לדעת כי השר הבהיר לדיל כי אין כל שינוי בהסכם הגג, וגם לא יהיה כל שינוי. למעט שיחת חולין – לא הובטח לו דבר וחצי דבר.

“לצערנו, לצורך אינטרסים פוליטיים מנסים פה לאחז את עיני הציבור וליצור מצג של ״הישגים ״של דיל- שהם עניינים שסוכמו זה מכבר על ידי צוות המומ של העירייה. התרגילים הפוליטיים האלה הם-הם הפוגעים בתושבי רחובות, יוצרים נזק רב ופוגעים במטרה כולה – שיפור איכות החיים של תושבי שכונת קרית משה, ושל תושבי רחובות כולה, כי הסכם הגג אמור להביא מאות מיליונים לשיפור תשתיות בכל העיר. שר השיכון אינו חלק מצוות המו”מ על הסכם הגג, ולכן גם לא ניהל כל מו”מ על הסכם הגג מול דיל. בטח ובטח ללא הצוות המקצועי שלא נכח בפגישה מתוך בחירה. דיל קיבל מידע מהשר על מצב המו״מ, ומתאר את ההישגים שאליהם הגיעו ראש העיר ומנכ”ל ה.ל.ר במו”מ קדחתני בשבועות האחרונים – כהישגים שלו בפגישה.

בבקשתו לתשומת לב ציבורית מוכן דיל לרמוס כל אתיקה מקצועית ולזרות חול בעיני הציבור, ובמקום ללמוד לעומק את הסכם הגג והישגיו – יחד עם הצוות המקצועי בעיריית רחובות ובהל”ר ומחזיק התיק חבר המועצה גיא צור – הוא בוחר להתמקד בסיסמאות ריקות מתוכן. הוא מצוין בדיבורים – אך ללא יכולת ביצוע. דיל ימשיך להסתובב בירושלים בחיפוש אחר סלפי עם שרים, בעוד העירייה בראשותי יחד עם העובדות והעובדים המסורים – תמשיך לחלום, לתכנן ולשפר את העיר המעולה שלנו, במקצועיות למען תושבי רחובות – ללא כל אינטרסים פוליטיים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן