news08.net/ads.txt

רחובות חוגגת את יום ירושלים, הכניסה חופשית

מחר, יום רביעי (17.5) יתקיימו חגיגות לציון 56 שנה לאיחוד העיר ירושלים באירוע ריקוד הדגלים המסורתי

מחלקת מורשת ישראל ומחלקת הילדים והנוער במינהל החינוך בעיריית רחובות מזמינים את תושבות ותושבי העיר, בני הנוער, צעירים ומבוגרים להשתתף בצעדת ריקוד הדגלים השנתית לכבוד יום ירושלים בסימן – “מתאחרים לכבודה של ירושלים”.

ריקוד הדגלים של רחובות הפך עם השנים לאירוע מרכזי באירועי הנוער בעיר. השנה, עם תום מבצע “מגן וחץ” בו העיר רחובות ספגה לראשונה פגיעה ישירה של טיל בבניין בעיר, בעקבותיו נהרגה תושבת העיר אינגה אברמיאן ז”ל, אירוע האחדות הופך סמלי ומשמעותי יותר מאי פעם.

עיריית רחובות קוראת לכל התושבים להצטרף לאירועי יום ירושלים ולצעדת הדגלים המסורתית שיתקיימו מחר, רביעי (17.5) החל מהשעה 17:30. התהלוכה החגיגית של תנועות וארגוני הנוער תצא מסניף בני עקיבא המרכזי (רח’ זכריה מדר 26), משם תמשיך לכיוון רח’ עזרא, לאחר מכן תגיע לרח’ הרצל, תתקדם לרח’ לבקוביץ’ ואז לרחבת העירייה שם תתקיים הרקדה מיוחדת ומופע של להקת “אשירה”. תנועות הנוער בעיר כבר חילקו לחניכות והחניכים חולצות ודגלים לקראת החגיגות והעירייה מזמינה את כל תושבי העיר להצטרף לתהלוכה.

את התהלוכה ילוו כוחות משטרה וביטחון העירוניים. ייתכן ויהיו שיבושים קלים בזרימת התנועה ברחובות המוזכרים לטווח זמן קצר (מס’ דקות), לא צפויות סגירות הרמטיות של כבישים בעקבות התהלוכה.

לדברי סגן ראש העיר מחזיק תיק מורשת ישראל, אמיתי כהן, “אנו ממשיכים את המסורת שהתחלנו לפני כמה שנים יחד עם תנועות הנוער בעיר וחוגגים את שחרורה של בירתנו ירושלים. כל שנה אני נרגש מחדש לראות את הנוער מרים את האירוע מ-א’ ועד ת’ והשנה לאחר השבוע הקשה שעברנו, אני מזמין את כולם להתאחד יחד ביום חשוב זה. תודה לכל העוסקים, למחלקת הנוער ובראשו אבי יוספי, למתאם תנועות הנוער לוי ג’רופי, לקומונריות, המדריכים והחניכים”.

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

צילום: דוברות עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן