news08.net/ads.txt

רחובות: חשוד בהחזקת אמצעי לחימה בניגוד לחוק, כשברשותו אקדח

בלשי היחידה המרכזית (ימ”ר) של מחוז מרכז בצעו אמש פעילות מבצעית ממוקדת ברחובות, למען בטחון תושבי המקום, במסגרת המאבק העיקש וחסר הפשרות של משטרת ישראל נגד שימוש והחזקה לא חוקית באמצעי לחימה בידי גורמים פליליים.

בתוך כך, בלשי הימ”ר ושוטרי תחנת רחובות בצעו חיפוש ממוקד בדירה בעיר, בסיוע יחידת הכלבנים של מחוז מרכז וחבלני המשטרה, במסגרתה חשפו אקדח טעון ועצרו חשוד בהחזקתו.

מעצר החשוד ותפיסת אמצעי הלחימה אמש, מצטרפים לשורה של הישגים מבצעיים משמעותיים של המשטרה למען שלום הציבור הנורמטיבי, בהתאם לאסטרטגיה ההתקפית אותה מוביל ממ”ז מרכז-ניצב אבי ביטון, המתמקדת במחוללי הפשיעה, תוך אכיפה יזומה עם כל האמצעים הטכנולוגים, היחידות והסמכויות, במישור המודיעיני, החקירתי, הכלכלי והתעבורתי.

כאמוֹר, האקדח שנתפס הועבר להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל והחשוד- תושב סתריה בשנות ה-20 לחייו, הובא כעת לדיון בבימ”ש, בהתאם לצורכי החקירה, בסיומה הוארך מעצרו עד תאריך 22.8.22.

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן