news08.net/ads.txt

רחובות: למעלה מ-2,000 ילקוטים חינם לקראת החזרה לבית הספר

זהר בלום, מ״מ ראש העיר וחברי רשימת ״החינוך בראש-יש עתיד״ מציעים לציבור הרחב למעלה מ-2,000 ילקוטים חינם לקראת החזרה לבית הספר

בעקבות שיתוף פעולה שאותו מוביל מ״מ ראש העיר זהר בלום עם עמותת “תיק לכל תלמיד, מיזם חברתי” תחל בימים הקרובים חלוקה של אלפי תיקים רובם חדשים בשקית וחלקם משומשים במצב מצוין לתלמידי ותלמידות רחובות. כל הורה שמעוניין יכול לקבל בחינם ילקוט באמצעות הרשמה מראש בקישור המצורף, ההורים יקבלו הודעת sms מסודרת על מועד ומקום האיסוף של הילקוט”.

זהר בלום על המיזם תיק לכל תלמיד: “אני שמח שנפלה בחלקי הזכות בשנים האחרונות להוביל את המיזם ברחובות, אני רואה בפרויקט מיזם חינוכי וערכי חשוב ומודה לחברי רשימת ״החינוך בראש-יש עתיד״ שמתגייסים כל שנה למשימה”.

מעמותת ״תיק לכל תלמיד״ נמסר: ״מדובר בפתרון נהדר שמשרת גם מטרות חברתיות וגם מטרות סביבתיות-שהרי אין שום סיבה לזרוק לפח ילקוט תקין. למעשה, זה ממש מצב של win-win, שכן יש הרבה מאוד תלמידים והורים שמתלבטים מה לעשות עם ילקוט במצב טוב שכבר אינו בשימוש וכנגד יש הרבה מאוד ילדים ממשפחות מוחלשות שזקוקים לעזרה וישמחו לקבל ילקוט. אנחנו כאן לעשות את החיבור”.

רוצים למסור או לקבל ילקוט?
כנסו לאתר: www.tik4talmid.com

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן