news08.net/ads.txt

רחובות: מאוחדת קיימה פעילות פוסט קורונה לבני הגיל השלישי, במסגרת שבוע הפיזיותרפיה העולמי

מכון הפיזיותרפיה והשיקום של מאוחדת ברחובות, קיים מגוון פעילויות והרצאות במסגרת שבוע הפיזיותרפיה העולמי, בהם פעילות גופנית פוסט קורונה לבני הגיל השלישי בדגש על מניעת נפילות.

שבוע הפיזיותרפיה העולמי עומד השנה בסימן LONG COVID. ארגון הפיזיותרפיה הישראלי בחר לקדם שני נושאים עיקריים: שיפור היכולות הגופניות, הנשימה והתפקוד למחלימים מקורונה; וחזרה לפעילות גופנית הדרגתית למחלימים. מאוחדת, מציינת שבוע זה בהרצאות ופעילויות עבור המבוטחים והעובדים בעשרות המכונים והמרפאות ברחבי הארץ.

ברחובות התקיימה פעילות גופנית פוסט קורונה בדגש על מניעת נפילות בקרב בני הגיל השלישי. לדברי עידית לוי, מנהלת מכון הפיזיותרפיה והשיקום של מאוחדת ברחובות שהובילה את הפעילות יחד עם הפיזיותרפיסטיות ליאת קסנטיני ומעיין בובר, “יזמנו הרצאה ופעילות בנושא עם לקוחות מאוחדת, בני 65 ומעלה עם מחלות רקע, לרבות מתן רקע תיאורטי על מחלת הקורונה, הצורך לשמור על אורח חיים בריא, הדגשנו את החשיבות לפעילות גופנית, שמירה על סיבולת לב ריאה, כושר וחיזוק השרירים – בסביבה הטבעית וגם מחוץ לבית, והצגנו בפני המשתתפים תרגילים המותאמים למניעת נפילות לצד דרכי התמודדות ופעולות הגנה במצבים אלה”.

מאיר שטר, אחד המשתתפים, סיפר: “בתום ההתעמלות, נאספנו להרצאה של ליאת בעידוד מעיין ועידית, בנושא נפילות לגילנו – הגיל השלישי, שבו קורות מירב הנפילות המסוכנות. רצוני לציין שבהרצאה זו קיבלנו טיפים טובים כיצד למנוע נפילות ובמה להקפיד כדי לא ליפול, ואם חס ושלום נפלנו כיצד לקום מנפילה… ברצוני לציין כי התמזל מזלנו והתברכנו בצוות זוהר שאינו מעגל פינות ודואג למטופליו. זה הזמן לקוד קידה ולהודות לצוות המטפל בנו”.

מנהל מחוז דרום במאוחדת, דני מושיוב התייחס לשבוע הפיזיותרפיה העולמי ואמר: “העובדים המסורים במאוחדת: מנהלי המכונים, הפיזיותרפיסטים, המזכירות, עובדי השיקום – כל אחת ואחד מהם בעל תרומה רבת ערך למטופלים שלנו. בתקופה בה אנו נמצאים, הערך המוסף שלהם ניכר בשמירה על איכות חייהם של לקוחותינו. הם עושים עבודה יוצאת מן הכלל שנמדדת מתוך ערכי הארגון שלנו, מתוך השליחות שכולנו חתומים עליה וגאים בה. אני גאה שיש לי מערך חדשני, שמפתח, שיוזם ועושה אקדמיה ומבקש לנצל במה זו בכדי להוקיר תודה והערכה על עשייתם הרבה לאורך כל השנה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן