news08.net/ads.txt

רחובות: מאות אלפי שקלים חולקו למשפחות ולקשישים לפני החג; רחמים מלול: “לא נשאיר אף תושב או תושבת מאחור”

לא עושים זאת בכל עיר: עיריית רחובות, באמצעות אגף השכונות והבית החם למען הקהילה עם האגף לשירותים חברתיים, מחלקת בימים אלה שוברים לרכישת מזון לרווחת האוכלוסיות שידן אינה משגת – קשישים, משפחות נזקקות ומשפחות ברוכות ילדים. החלוקה שנערכת במסגרת המבצע ‘קמחא דפסחא’ ביוזמת ראש העיר רחמים מלול – החלה בשבוע שעבר ותימשך בימים אלה, ישירות לבתי הקשישים והמשפחות.

בימים האחרונים נערכו בעיריית רחובות לחלוקה, וגויסו עשרות מתנדבים ומתנדבות לביצוע המשימה על מנת לחלק את השוברים ישירות לבתים. לדברי ראש העיר, רחמים מלול: “לא נשאיר אף תושב או תושבת מאחור! בימים האחרונים נערכנו לחלוקת השוברים בהתאם לרישומי האגף לשירותים חברתיים. אנו מאחלים לכל המשפחות והקשישים שיקבלו את השוברים- חג פסח שמח, ואומרים להם – אתם לא לבד, אנחנו איתכם. אנו מודים לכל המתנדבים הרבים שנענו לקריאתנו לסייע בחלוקה, ולכל העובדים והמנהלים שעוסקים בכך”.

חבר המועצה שאול צגהון, מחזיק תיק השכונות: “הבית החם בקהילה הוא מוקד של סיוע למשפחות נזקקות ברחבי העיר. בשיתוף פעולה עם האגף לשירותים חברתיים פתחנו במבצע החלוקה באמצעות מתנדבים, ישירות עד לביתם של מאות התושבים והמשפחות הזקוקות לכך. אנו מקווים כי השוברים יסייעו למשפחות ולקשישים בהקלת הנטל לקראת החג”.

חבר המועצה שמוליק בר דאנזאן, מחזיק תיק השירותים החברתיים: “השנה פעלנו באופן מיוחד לגיוס עשרות מתנדבים לחלוקת התווים, בסיוע פורומים עירוניים על מנת לחלק תווי שי אלו עד לפתח הבית של התושבים. תודה לעובדי הבית החם בהובלת אופיר עותמי על הארגון, לכל מי שלקח חלק ולמתנדבים שחילקו את התווים. תודה מיוחדת לראש העיר מר רחמים מלול על הדאגה לאוכלוסיות המוחלשות ולאישור כל סיוע אפשרי לאוכלוסיות אלו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Maya
Maya
2 years ago

ייאלה לא אני ולא המשפחה שלי לא ראינו שום עזרה

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Maya
Maya
2 years ago

ייאלה לא אני ולא המשפחה שלי לא ראינו שום עזרה

דילוג לתוכן