news08.net/ads.txt

רחובות: מורה למתמטיקה בישיבה הורשע במעשים מגונים באחד מתלמידיו

אלעד מלמד, מורה לשעבר בן 30, הורשע במעשים מגונים בקטין מתחת לגיל 14, אותם ביצע בהזדמנויות שונות באחד מתלמידיו בישיבה לתלמידי כיתות ז’-ט’ – במסגרת תפקידו כמורה למתמטיקה.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו”ד דניאל איקן מפרקליטות מחוז מרכז, מלמד עבד כמורה למתמטיקה לתלמידים בכיתות ז’-ט’. במספר מועדים שונים נהג הנאשם ללטף ולגעת במקומות שונים בגופו של אחד מתלמידיו, קטין מתחת לגיל 14, וכן לשלב את ידו ביד הקטין במהלך הפסקות שבין השיעורים.

במסגרת הכרעת הדין כתבה השופטת אדנקו סבחת-חיימוביץ: “הגילוי נכפה על המתלונן ולכן איני מקבלת את הטענה שנטענה בעלמא לפיה היה לו רצון בהפללת הנאשם. אף שהחשיפה נכפתה עליו חרף הקושי שלו לחשוף את הדברים”.

עוד הוסיפה השופטת: “הדואליות של המתלונן ביחסו לנאשם, הערכה לפועלו כמורה מסור לתלמידיו מחד וסלידה ממעשיו המתוארים בכתב האישום מאידך נותנת נופל של אמינות לדבריו. הערכת המתלונן (החבר ואביו של המתלונן) את הנאשם כמורה אכפתי חרף מעשי הפגיעה מעדיה שלא ביקש להעצים את הדברים לרעת הנאשם למעט תיאור המעשים שבוצעו בו כהווייתם”.

בנוגע לקטין ציין בית במשפט: “המתלונן, נער אמיץ, נחקר ארוכות על ידי ההגנה, שהפכה כל אבן בהגנת הנאשם, אך גרסתו לא נסדקה לא נסדקה כהוא זה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן