news08.net/ads.txt

רחובות מחדשת שכונות ותיקות

חדשות 08 רחובות

בישיבת מועצת העיר שנערכה אמש, אושרה ההחלטה להכריז על שכונת דניה כמתחם להתחדשות עירונית במסלול רשויות בשיתוף הרשות להתחדשות עירונית מלבד ההתחדשות העירונית הגדולה בקרית משה, ישנן שכונות ותיקות נוספות ברחבי העיר שבהן החל תהליך של התחדשות עירונית:  שעריים, נווה מרמורק, מילצ’ן ומתחם האצ”ל 

העיר רחובות מובילה ברמה הארצית בתחום ההתחדשות העירונית כאשר שכונות ותיקות ברחבי העיר כבר נמצאות בהליך של התחדשות עירונית:  שעריים, נווה מרמורק, מילצ’ן , מתחם האצ”ל וכמובן קריית משה. התוכנית מציעה התחדשות ל כ 440 יח”ד במסגרת הריסה ובנייה ובניה של כ – 1250 יח”ד חדשות בשילוב עם מסחר תעסוקה ופיתוח מבני ציבור ושטחי שצ”פ. ‎ ‎תושבי השכונה הביעו השבוע תקווה לאישור מהיר ולקידום התוכנית באופן מיטבי. 

התוכנית המוצעת בשכונת דניה ממשיכה את חזונו של ראש העיר, רחמים מלול, להתחדשות העיר ומבקשת להוסיף את מתחם דניה לתהליכי התחדשות עירונית בדומה למתחמים דומים שהוכרזו בעיר בעבר והחלו בתהליך. אישור מועצת העיר נדרש עבור הגשת המתחם לבדיקת התכנות כלכלית ותכנונית לפני קבלת תקציב מהרשות הממשלתית להתחדשות עירונית לתכנון תוכנית בניין העיר. ‎במסגרת ההצעה שתעלה לאישור המועצה יתבקש אישור קידום התוכנית להתחדשות עירונית של מתחם דניה וכן אישור התוכנית במסלול הייעודי של רשויות מקומיות במסגרת הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית. 

ראש העיר רחובות, רחמים מלול: “ההתחדשות העירונית ברחובות היא חזון שהופך למציאות, ומטרתנו היא לשפר את איכות החיים בכל השכונות הוותיקות בעיר. רחובות תמשיך להוביל ברמה הארצית בהתחדשות העירונית, ולהיות העיר הבולטת בתחום עם שלל התוכניות בשכונות שונות. שכונת דניה היא  מהוותיקות בשכונות רחובות במרכז העיר, ואנו רואים את כחובה להתחיל בתהליך שיאפשר את התחדשותה” גיא צור חבר מועצת העיר רחובות ומחזיק תיק ההתחדשות העירונית ופרויקטים :״עבורי מדובר בסגירת מעגל מרגשת כמי שנולד בשכונה וחווה בה זיכרונות ילדות יפים ומתוקים, ואני שמח ומודה גם לראש העיר ולצוותים המקצועיים שיחד איתנו מגשימים חלומות. אני מודה לחברי למועצת העיר על אישור התוכניות השונות בתחום ההתחדשות העירונית מתוך ההבנה בחשיבות הגדולה של חידוש פני השכונות הוותיקות. אני מבטיח להמשיך לפעול במסירות ובשיתוף פעולה בשביל למצות את תהליכי ההתחדשות במקומות המתאימים לכך, בכל רחבי העיר.”

 

צילום: רמי זרנגר

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן