news08.net/ads.txt

רחובות מכינה את עצמה לחורף- אבי קינד מחזיק תיק התחבורה: “נשמח שהציבור יסייע לנו באיתור מקומות שבהם נדרש טיפולנו”

בפגישה שנערכה השבוע בין מנהל אגף התנועה, ליאור שוקרי לחבר המועצה מחזיק תיק התחבורה, אבי קינד, סוכם על התנעת תהליך הכנת הכבישים בעיר לקראת עונת הגשם: צבע מעברי החציה יחודש, הרמזורים ייבדקו יוחלפו פנסים חלשים ותמרורים דהויים יוחלפו בחדשים.

בפגישה סוכם על התנעת תהליך ההיערכות של כבישי העיר לעונת הגשמים: התמרורים ייבדקו, ותמרורים דהויים יוחלפו, תמרורים שיש לקבע מחדש יטופלו. תקינות הרמזורים בכל רחבי העיר תיבדק, ופנסים חלשים -יוחלפו.

כמו כן, צבעי מעברי החציה יחודשו ויחוזקו, כך שיוכלו לבלוט יותר עבור הנהגים והולכי הרגל גם בימי הגשם הסוערים ביותר. 

התושבים והתושבות מתבקשים לקחת חלק בהיערכות, ובמידה והם מבחינים במעבר חציה שיש לחדש או בתמרור שיש לטפל בו, ניתן לפנות ישירות לויקי שרעבי, מנהלת מחלקת פניות הציבור באגף התנועה, בכתובת המייל [email protected]

ליאור שוקרי, מנהל אגף התנועה, פיקוח, שילוט ושיטור עירוני: “לרמזורים, תמרורים וסימונים יש בסופו של דבר השפעה על שמירת הבטיחות וחיי אדם, ולכן אנו פועלים לבדוק את כשירותם לחורף באופן יזום. אנו נטפל בכל הטעון תיקון קודם כל בקרבת מוסדות חינוך, ולאחר מכן בכבישים ראשיים ועורקי תחבורה ראשיים בשכונות, על מנת למנוע עומסים ולשמור על הסדר בכבישים בעיר”.

חבר המועצה אבי קינד, מחזיק תיק התחבורה: “אנו רואים חשיבות גדולה בשמירה על תקינות התמרורים, הרמזורים והסימונים בכבישים העירוניים. נשמח שהציבור יסייע לנו באיתור מקומות שבהם נדרש טיפולנו. אנו נטפל בכל הדרוש תיקון תוך שמירה על סדר עדיפויות אך בסופו של דבר נגיע לכל מקום. אני מודה לליאור שוקרי, מנהל האגף, על שיתוף הפעולה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן