news08.net/ads.txt

רחובות ממשיכה להוביל בחינוך: עוד שני פרסים בתחום לעיר

המשולש המנצח | רחמים מלול – זהר בלום – אפרת צוקרמן – ממשיכים לצבור תוצאות והישגים בתחום החינוך: בתחילת השבוע סיירה ברחובות וועדת הפרס של מחוז מרכז במשרד החינוך והיום התקבלה ההודעה המשמחת כי משרד החינוך החליט להעניק פרס חינוך מחוזי לשנת תשפ”ב על העשייה החינוכית לשני בתי ספר בעיר – בית הספר הממלכתי ניצני המדע והישיבה התיכונית אמי”ת עמיחי.

לדברי מלול, “ההשקעה האדירה שלנו בחינוך מביאה להישגים בולטים ומעידה על עשייה חינוכית וערכית בשורה הראשונה בישראל. אחרי הזכיה של רחובות בפרס החינוך הארצי, הזכייה בשני פרסי החינוך השנה היא אינדיקציה נוספת לעובדה כי מערכת החינוך העירונית היא הטובה בישראל. ברכות לצוות החינוכי, לתלמידים ולהורים בניצני המדע ואמית עמיחי, וכל הכבוד לצוות העירוני המוביל – ממלא מקומי זוהר בלום, מנהלת אגף החינוך והנוער אפרת צוקרמן, וכל אנשי הצוות בעיריית רחובות המלווים את בתי הספר בעיר”.

מ״מ ראש העיר, מחזיק תיק החינוך זהר בלום אמר: “זוהי אות של כבוד בנוסף לזכיה בפרס החינוך הארצי, הזכיות שעליהן התבשרנו היום הן שיא נוסף של עשייה יומיומית ותמיכה וליווי צמודים שאנו מעניקים בעירייה לבתי הספר הזוכים ולכל אחד ממוסדות החינוך בעיר. ברכות חמות לצוותים הזוכים, לתלמידים ולהורים! נמשיך לעשות הכל כדי לשמור על הרמה הגבוהה של החינוך ברחובות, ולהשקיע בכוח האדם ובמשאבים בחינוך דור העתיד של העיר”.

אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך בעיריית רחובות: “שוב הוכחנו שמערכת החינוך ברחובות היא מערכת חינוך מובילה בישראל. אני רוצה לברך את מנהלת ביה”ס ניצני המדע ומנהל ישיבת אמית עמיחי ואת צוותי החינוך והמנהלה על הובלה חינוכית, ערכית, קהילתית פורצת דרך. אנו עובדים כל העת מול בתי הספר ואיתם- כדי להעניק להם את התשתית הפדגוגית והפיזית הטובה ביותר עבור התלמידים, והיום אנו רואים את התוצאות”.

בית הספר ניצני המדע שהוקם בשנת 2015 פועל זו השנה השביעית, והוקם על ידי עיריית רחובות ומשרד החינוך בניהולה של דורית נדלר. בית הספר מתאפיין בחינוך חדשני ומשמעותי, המוביל למימוש עצמי והצלחה בעולם המחר, קהילתיות ותקשורת משותפת, פסיכולוגיה חיובית, הקניית חוסן, מרחבים חוץ כיתתיים עשירים ומעוררי סקרנות שיוצרים גיוון בלמידה. בביקור של וועדת הפרס השבוע, הציג ביה”ס את העשייה החינוכית ותפיסה החינוכית באמצעות סיור בשיעורים בבתי הספר, שיח עם ילדים, סיור במרחבים החינוכיים, ושיח עם נציגי הנהגת ההורים ועם הצוות החינוכי. זהו בית הספר היסודי הגדול ביותר בעיר, המונה 992 תלמידים ותלמידות וכ-100 אנשי צוות. בשנים האחרונות זכה בית הספר בהישגים רבים כמו ציוני מיצב גבוהים ואשתקד זכו התלמידים במקום שלישי בחקר החלל בתחרות ארצית.

המנהלת, דורית נדלר: “הפרס הזה שייך לכל השותפים לעשייה החינוכית מאהבה: לתלמידים, להורים וכן למפקחת ולמשרד החינוך, לראש העיר רחמים מלול, ממלא מקומו זוהר בלום ומנהלת אגף החינוך אפרת צוקרמן ושרה והב מנהלת המחלקה, לצוות החינוכי המסור ולהנהגת ההורים. בלעדי השותפים שלנו- זה לא היה קורה. תודה רבה לצוות החינוכי שעושה את עבודת החינוך באהבה ובמסירות בתקופה כה מטלטלת. אנחנו פועלים להיות יצירתיים ויחד עם זאת ממוקדים, מאמינים בכל התלמידים ומסייעים להם להגיע להישגים בדרכם שלהם”.

ישיבת אמי”ת עמיחי רחובות נוסדה בשנת תשס”ז – 2007, בישיבה 475 תלמידים וכ85 אנשי צוות. המשנה החינוכית של הישיבה היא לפתח את העולם הפנימי רגשי של התלמיד, להקנות לו הרחבת הדעת, פיתוח הזהות הישראלית ציונית ולקיחת אחריות ובמעורבות בקהילה ובחברה הישראלית. תורת חיים, צמיחה אישית וצמיחה מתוך בחירה הם שהופכים את הישיבה למצטיינת של העיר רחובות ולאחד מעשרים בתי הספר המצטיינים בארץ בתמונה החינוכית, בחינוך הערכי, בעולם התורני ובשייכות. הישיבה זוכה לשלב תלמידים מהחינוך הדתי מרקע סוציולוגי שונה ותלמידי חינוך מיוחד בכיתות תקשורת.

לדברי ראש הישיבה הרב שמעון שושן: “במוסד חינוכי שבו הצוות רואה בחינוך ייעוד וערך לאומי, יחד עם השותפים המסורים: עיריית רחובות, משרד החינוך, רשת אמית וקהילת ההורים , ויחד עם התלמידים שכל כך אוהבים את הישיבה – הזכייה היא של כולם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן