news08.net/ads.txt

רחובות מציגה: סדנת הדפס ייחודית שאינה מצריכה ידע קודם

המרכז לאמנות חזותית בבית התרבות ע”ש סמילנסקי של החברה העירונית רחובות, משיק סדנה חדשה וייחודית לחובבי האמנות והיצירה, סדנת הדפס ייחודית שאינה מצריכה ידע קודם. 

הסדנה בהדרכת יעל סונינו-לוי,ילדת רחובות, בוגרת בצלאל ואוניברסיטת ברונל בלונדון, כוללת הסבר תיאורטי אודות אמנות ההדפס, לצד עבודה מעשית בטכניקות ההדפס השונות ביניהן הדפס רשת ומונטייפ, תחריט, חיתוך עץ ולינולאום, קולוגרף ועוד, תוך יישום סגנונות הדפס מגוונים. הסדנה מיועדת לחובבי אמנות ואינה מצריכה ידע קודם, קצב ההתקדמות בהתאמה אישית. כמו כן הסטודיו חדש ומאובזר במיטב המיכשור הנדרש”.

לדברי שיפרה כהן, מנהלת האגף לתרבות, ידע ואמנות: “לאחר חוויה קולקטיבית מפרה ומהנה, אנו גאים לתת במה ומקום של כבוד לאמנות ההדפס, טכניקה שניתן ללמוד רק במקומות בודדים בארץ. הסדנה מדהימה ולצד היכרות עם הטכניקות השונות של אמנות ההדפס ולימוד תיאורטי, לכל משתתף יש מקום לבטא עצמו ולהתקדם בקצב שלו, זו חוויה קולקטיבית ומהנה. המכשור המקיף בו עושים שימוש במסגרת הסדנה, נרכש עבור המרכז במטרה להרחיב את פעילות אמנות ההדפס ולהרחיב את מעגל האמנים הלומדים לעשות שימוש בטכניקות הייחודיות הללו”. 

הסדנה מתקיימת בימי רביעי עם אפשרות להירשם למסלול בוקר בין השעות 12:30-9:30 או מסלול ערב בין השעות 20:00-17:00. נותרו מקומות אחרונים במחזור הנוכחי והחלה ההרשמה למחזורים הבאים. הסדנה כוללת 12 מפגשים בעלות של 1,800 ₪. לפרטים נוספים והרשמה: 08-9390390 או באתר החברה העירונית רחובות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן