news08.net/ads.txt

רחובות: משטרת ישראל סיימה את חקירתו של הנהג החשוד בתאונת פגע וברח בהולך רגל ברחוב שד’ הקיבוצים – צפו בתיעוד

פגע וברח

משטרת ישראל סיימה את חקירתו של תושב רחובות, בן 52, החשוד בפגיעה והפקרה של הולך רגל, בסוף חודש יוני ברחוב שד’ הקיבוצים ברחובות.

כתוצאה מהתאונה, נפצע הולך הרגל כבן 54, באורח קשה והוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים קפלן. פעילות חקירתית של משטרת ישראל הביאה לאיתורו של הנהג והרכב החשוד, במקום עבודתו. בוחני התנועה הבחינו כי על הרכב סימני פגיעה המתאימים לממצאים שעלו מחקירת התאונה ועצרו את הנהג לחקירה.

מחקירת התאונה עלה כי, הנהג פגע בהולך הרגל שחצה את הכביש במעבר חצייה, ועזב את המקום מבלי שהגיש עזרה לפצוע, מבלי למסור פרטיו ומבלי שדיווח למשטרה על התאונה. רישיונו של הנהג נפסל ומעצרו הוארך ע”י בית המשפט בשלושה ימים, בסיומם שוחרר בתנאים מגבילים. עם סיום החקירה הועבר התיק לפרקליטות. לדברי משטרת ישראל: “משטרת ישראל פועלת בנחישות נגד נהגים החשודים בהפקרה לאחר תאונה ומשקיעה מאמצים רבים בהבאתם לדין”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן