news08.net/ads.txt

רחובות: נעצר חשוד בגניבת ציוד מבית עסק לקעקועים בעיר – הסיפור המלא

הפורץ

שבועיים לאחר שהתקבל דיווח במשטרת ישראל, על התפרצות לבית עסק לקעקועים ברחוב הרצל ברחובות וגניבת ציוד בשווי אלפי שקלים המשמש לביצוע קעקועים הביאה פעילותה החקירתית של משטרת ישראל, למעצרו של החשוד, בן 35 מירושלים בסוף השבוע. מחקירת המקרה עלה חשד לפיו, התפרץ החשוד לבית העסק, גנב ציוד המשמש לביצוע קעקועים, ולאחר מכן ניסה למכור את הציוד הגנוב באמצעות הרשת החברתית. החשוד הובא בסוף השבוע לדיון בעניינו בבימ”ש השלום בראשל”צ, בסיומו הוארך מעצרו ביומיים. החקירה נמשכת.

מי פרץ לסטודיו לקעקועים ברחובות? הסיפור המלא כפי שפורסם במקומון כל רחובות-גדרה וכאן, ברחובות היום +:

יריבות בעולם המקעקעים: משטרת רחובות מחפשת אחר המקעקע אשר חדר לסטודיו לקעקועים ברחוב הרצל ברחובות – וגנב את תכולתו, בשווי 40 אלף שקלים. המקעקע, עוז רוזנברג: “העברנו את פרטיו למשטרה, שום גנב או נרקומן לא יעצור אותנו”

בערב יום שישי, בסמוך לשמונה וחצי, נפרץ הסטודיו לקעקועים של איציק זרקו הממוקם ברחוב הרצל 171 על ידי קולגה מהתחום: מקעקע צעיר אשר גנב את התכולה שהייתה בסטודיו בשווי ארבעים אלף שקלים וכללה עשר מכונות קעקועים, מכל הסוגים, מחטים, דיו, פירסינגים ועוד. אם לא די בפריצה, השודד חיבל במחשב ובמצלמות האבטחה. סרטון מן הפריצה ותמונות כבר הועברו אל חוקרי משטרת רחובות ואף טביעות אצבעותיו נלקחו מחלון הסטודיו, בו נגע לפני שגנב גם את הכפפות.

הבעלים של הסטודיו ומקעקעים שעובדים בו ונפגעו מן הפריצה, הפיצו את הדבר באמצעות הרשת החברתית. הם קראו לציבור לזהות את אותו פורץ בכדי שיוכלו להגיע אליו ולהחזיר את הציוד שנגנב להם, אשר לדבריהם הינו “בעל ערך סנטימנטלי” ופנו גם לקולגות: “אם מישהו יוצר איתכם קשר למכירת מכונות וציוד קעקועים – צרו איתי קשר, ביקשו.

אחד הנפגעים. עוז

ואכן כך היה: השודד לא ביזבז זמן יקר ומיהר לעשות קופה: הוא פירסם את המוצרים הגנובים ברשת חברתית בשפה הרוסית אך למזלו הרע, אחד מהמתעניינים בציוד אשר נחשף לפוסט, הינו חברם של המקעקעים עוז רוזנברג, אשר נגנבו לו מכונות וציוד יקרי ערך. החבר שהיה מעורה בפרטי הגניבה יצר עם הגנב קשר ובכך הצליח להביא לחשיפת תמונתו ופרטיו לרבות כתובת מגוריו ומספר הטלפון הנייד – אשר הועברו למשטרה. עם זאת, נכון ליום רביעי בצהריים, השודד טרם נתפס אולם הסטודיו, עובד כרגיל.

“שום גנב או נרקומן לא יעצור אותנו”, אמר רוזנברג שסיפר על מקרה השוד “בן אדם בא בניסיון לחבל לנו בעסק, ממה שאני יודע הוא מקעקע וכנראה לא הלך לו, הוא פרץ וגנב את המכשירים, את כל המכונות והמחטים וספקי הכח של המכונה כשכל הציוד נאמד בסכום של כ-40 אלף שקלים. הוא גם שטף את המחשב במים בניסיון לחבל לנו את העבודה הרציפה וניסה לחבל לנו במצלמות, ללא הצלחה. אותו גנב ניסה למכור את הציוד לחבר שעבד איתי בתל אביב, דרך רשת חברתית רוסית וכך עלינו עליו. בין היתר גילינו שלבנאדם היה רישום פלילי מלפני הרבה מאוד שנים כולל ישיבה בבית הסוהר ועכשיו אנחנו מחכים שהמשטרה תשים עליו את היד”.

איך ממשיכים הלאה?

“האמת היא שספק הקעקועים שלנו שמע על זה ובא יום אחרי עם ציוד חדש, התחשב בנו במחיר ומיד חזרנו לשגרת עבודה. כל הלקוחות המדהימים שלנו שיתפו את הפוסט שפרסמנו בפייסבוק, כולם היו בשוק ובגלל שהם מאוד אוהבים אותנו כולם התחילו להתקשר ולעזור לנו להתאושש המצב, לחזור לתלם כמו שצריך ובלי בעיות מיותרות וביקשו לעשות קעקועים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן