news08.net/ads.txt

רחובות: נפתח לשיווק הבניין העשירי פרויקט אביסרור 431

חברת אביסרור מוסרת כי נפתח לשיווק הבניין ה- 10 בפרויקט “אביסרור 431” אותו היא מקימה במערב רחובות. הבניין העשירי כולל 16 קומות ו- 58 יח”ד של דירות בנות 4,5,6 חדרים וכן דירות מיוחדות של פנטהאוזים ודופלקסים בני 7 ו- 8 חדרים. כמו כן החברה מוסרת כי נותרו לשיווק פנטהאוזים גדולים במיוחד בשטח של כ- 241 מ”ר ועוד למעלה מ-100 מ”ר מרפסות.

פרויקט אביסרור 431 מאופיין בסביבה ירוקה מושלמת לגידול הילדים, מוסדות חינוך ותרבות,  מפרט עשיר ורמת גימור גבוהה, שטחי גינון ושבילים הולנדיים, כל זאת במיקום מצוין – נגישות גבוהה לכביש 4 ו-431 . רוכשי הדירות בפרויקט ייהנו מנוף לפארק המשתרע על פני 12 דונם ובסביבה כפרית זרועה פרדסים.

יורם אביסרור, סמנכ”ל השיווק של בחברת אביסרור משה ובניו מסר, כי “הפרויקט במערב רחובות מבוקש בזכות מיקום מעולה לצד מחירים אטרקטיביים. בשנים האחרונות שיפרה רחובות את מעמדה הסוציו אקונומי. חברות ההיי-טק הרבות שממוקמות בה והמוסדות הלימודיים, בראשם מכון וייצמן, מושכים אחריהם רוכשים רבים המבקשים להתגורר בקרבתם. גם מקומות הבילוי שנפתחו בעיר בשנים האחרונות הם אלטרנטיבה שמשתווה למקומות הבילוי בתל אביב הנמצאת במרחק 15 דקות נסיעה בלבד. אנחנו צופים שרחובות היא עיר שתמשיך להתפתח ותיתן מענה לכל מי שיבקש לגור במטרופולין במחירים שפויים”.

פרויקט אביסרור במערב רחובות הוא הפרויקט הגדול ביותר שנבנה ברחובות עם כ-960 יחידות דיור ב- 12 מגדלים על שטח של כ- 77 דונם. במסגרת הקמת הפרויקט, ביצעה חברת אביסרור בשכונה עבודות פיתוח רבות שכללו שדרוג כבישים ודרכים, בניית פארק ציבורי המתפרש על פני כ-12 דונם, הכולל מתקני משחקים לילדים, מתקני כושר, שבילי הליכה ואופניים, פינות ישיבה מוצלות ומדשאות. בצמוד לפרויקט ובמרחק הליכה נמצא ביה”ס יסודי ממלכתי ע”ש בגין, הנחשב לאחד הטובים ברחובות ובשפלה בכלל, כמו גם שטחי מסחר ומבני ציבור נוספים, ביניהם בית כנסת וגן ילדים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן