news08.net/ads.txt

רחובות: פעוט כבן שנתיים, ננעל ברכב לעיני הוריו ברחוב דובנוב

דרמה התרחשה היום (שישי) ברחוב דובנוב בעיר לאחר שילד, כבן שנתיים, ננעל ברכב לעיני הוריו. קריאה שהתקבלה במוקד ‘ידידים’ לסייע בחילוץ, תפסה את מלאכי שאער ונתנאל מוסאי, מתנדבי סניף רחובות, שנענו לקריאה. באמצעות הציוד שברשותם חילצו בשלום את הילד, ללא גרימת כל נזק לרכב.

“קיבלתי את הקריאה כשהייתי ברחוב סמוך והגעתי במהירות למקום”, סיפר שאער. “הזווית בה הרכב חנה הייתה לא נוחה, מאחר ולא הייתה אפשרות לראות את הכפתור שמעל לידית הפתיחה בלי עזרת אדם נוסף, והייתי חייב לפעול “על עיוור”. פעלתי על אוטומט ולמזלי לאחר מספר שניות נתנאל הצטרף אליי ובכוחות משותפים הצלחנו לפתוח את הרכב ולחלץ את הילד. תחושה גדולה של סיפוק, התרגשות ושמחה על ההצלחה. לאחר החילוץ ההורים הודו לנו ואמרו “אין על ידידים” ושיפרסמו במדיות על הארגון ועל העזרה שניתנת”.

בארגון ידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את המפתח ושלא לתת אותו בידי הילדים • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן