רחובות ציינה את יום הזיכרון לקורבנות האלימות כלפי נשים; השנה נרצחו 26 נשים!

בכל שנה נרצחות בממוצע בארץ 20 נשים – השנה נרצחו 26 נשים! | “יום הזיכרון לקורבנות האלימות כלפי נשים” התקיים זו השנה השלישית ברצף.

ברחובות צוין במרכז הגישור ובמהלכו התקיים טקס הדלקת נר זיכרון, הצגת סטטיסטיקות ונתונים. כמו כן נערך מעגל שיח עם המנחה ליאת אולמרט, מנטורית לצמיחה והעצמה אישית ורוחנית המתמחה בצילום ככלי להבנת תהליכים ושינויים ואביבה חלבי, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה.

יום הזיכרון התפרס ברחבי הארץ על כל השבוע כאשר האירוע המרכזי ייערך היום (ראשון) במעמד השרה גילה גמליאל ברמת השרון. למרות שהנושא זכה השנה לחשיפה מוגברת והפגנות בכל הארץ עדין לא נפסק גל הרציחות ועדין לא ניתן פתרון למניעה וטיפול מעמיק בנושא.

יום הזיכרון נועד להעלות על סדר היום את זכרן של הנרצחות ובכך להגביר את המודעות הציבורית הכלל-ארצית וכלל-עולמית לנושא רצח ואלימות כלפי נשים. בישראל התקיימו האירועים בערים הבאות: רחובות, גדרה, קרית שמונה, מטה אשר, קריית חיים, כאמנה, סכנין, טבעון, משגב, רעות, רמת גן, אשכול, אילת, באר שבע ורמת השרון.

אגב, גם ברחבי העולם יצוין היום החשוב ארה”ב (לאס וגאס,לוס אנג’לס), מקסיקו (מקסיקו סיטי), הונדורס (טגוסיגלפה), קנדה (טורונטו), פרו (לימה), ארגנטינה (בואנוס איירס) שווייץ (מונטרה).

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן