news08.net/ads.txt

רחובות: קיץ של כיף לאוכלוסיות המיוחדות בעיר!

עיריית רחובות וסניף אקי”ם בעיר מזמינים את הילדים והמשפחות המיוחדות לאחר הצהריים שכולו כיף בבריכת וייסגל. האירוע מתאים לילדים, בוגרים ולמשפחות והוא יתקיים ביום רביעי הבא, 24.8 החל מהשעה 16:00. המשפחות שיגיעו לאירוע יוכלו ליהנות מרחצה בבריכה, הפתעות, הפעלות ומוסיקה. השתתפות באירוע כרוכה בתשלום סמלי בסך 10 שקלים בלבד לאדם, יש להירשם לאירוע באמצעות לחיצה על הקישור > https://bit.ly/3QrR7NH

שימו לב, רכישת הכרטיסים תתאפשר בקופות הבריכה ביום האירוע ויש להציג תעודת נכה.

האירוע הזה למען ילדים, בוגרים ומשפחות עם צרכים מיוחדים מצטרף לשורה ארוכה של אירועים שעיריית רחובות יזמה בשנים האחרונות לטובת האוכלוסיות המיוחדות בעיר, ביניהם: תערוכת אומנות “יוצאים מהמסגרת”, ימי ספורט וכיף, סיור מיוחד בפסטיבל הפסלים המיועד למשפחות עם צרכים מיוחדים, הפנינג מתנפחים והקרנת סרט בספורטק העירוני ועוד ועוד.

ראש העיר רחמים מלול: “אנחנו שמחים להוביל עשייה משמעותית וחשובה למען האוכלוסיות המיוחדות בעיר. בשנים האחרונות יזמנו עשרות אירועים ואני מתרגש בכל פעם לראות את התגובות של ההורים והילדים מהפעילויות המיוחדות שאנו מקימים במיוחד בשבילם”.

חברת המועצה אורית שרגאי, מחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדות: “לאורך כל השנה אנו דואגים ליזום ולהוביל אירועים, פעילויות ואפשרויות חדשות לאוכלוסיות המיוחדות בעיר. אני מודה לכל השותפים שלנו ושמחה להזמין את ההורים והילדים לאירוע קיץ נוסף שיזמנו במיוחד עבורם, אני אחכה לפגוש אתכם שם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן