news08.net/ads.txt

רחובות רוקדת ושרה: כ-4,000 איש הגיעו למופע ״בוסתן ישראלי״. הערב: הצדעה לבועז שרעבי

כארבעת אלפים איש, תושבי העיר וסביבותיה, הצביעו ברגליים והגיעו אל אירועי האביב של עיריית רחובות. הפסטיבל שנערך זו השנה השישית התקיים בשלושה מוקדים וכלל גם את המופע “בוסתן ישראלי” על תחנות בחייו של הנשיא החמישי של ישראל, יצחק נבון. הערב: הריקודים ממשיכים עם מופע הצדעה לבעז שרעבי.

היום הראשון של פסטיבל “רוקדים אביב ברחובות” סחף אליו אלפים, שרקדו ושרו בכמה מוקדים ברחבי העיר. על הבמה המרכזית הפליאו הזמרים בשירה במסגרת המופע “בוסתן ישראלי” שבו נטלו חלק רבקה זוהר ולירון לב, אורי בנאי, טובה צפיר ומורן מזוז. במהלך הערב שולבו תחנות מחייו של הנשיא החמישי יצחק נבון המתארות את הווי חיי מדינת ישראל לאורך השנים מאז הקמת המדינה. פסטיבל רוקדים אביב בהפקת החברה העירונית, הפך כבר למסורת והשנה אף הוקמו שלושה מתחמי הרקדות: בגן המייסדים ובמרכזי הספורט “תקוותנו” ו-“אוסי וזוהר|. בכל המוקדים נהנה הקהל מהרקדות ריקודים סלוניים, ריקודי עם מכל הזמנים, סלסה, זומבה, ריקודי הורים וילדים ועוד, לצד מופעים על הבמה המרכזית שנמשכו אל תוך הלילה.

הערב (שלישי) יתקיים לצד ההרקדות מופע הצדעה לזמר והמלחין בעז שרעבי, מהבולטים במוזיקה הישראלית והים תיכונית אשר הנפיק להיטים על זמניים. במסגרת המופע להקות המחול ירקדו לצלילי הקלאסיקות ששר וכתב. בין המשתתפים, בנוסף לשרעבי בעצמו: שמעון פרנס ורון שובל.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן