news08.net/ads.txt

רחובות | תקציב ה.ל.ר לשנת 2022: מעל 300 מיליון ש”ח

דירקטוריון החברה לפיתוח רחובות בע”מ (ה.ל.ר), בראשות ראש העיר ויו”ר הדירקטוריון, רחמים מלול ותחת ניהולו של ניסים סלמן את תקציב החברה לשנת 2022, ובהתאם את תוכנית העבודה לשנה זו. התקציב שאושר לשנה זו הוא בהיקף של למעלה מ-300 מיליון שקלים, תקציב השיא של פעילות החברה מאז ומעולם.

הגידול בפעילות נובע מהחתימה הצפויה של עיריית רחובות והל”ר על הסכם הגג להתחדשות עירונית בקרית משה ובכל רחבי העיר. במסגרת זו, הלר תפתח הן את שכונת קריית משה והן את שכונת קרית ההגנה מזרח וכן תבצע השקעות נרחבות בתשתיות- על בכל רחבי העיר. במקביל לפעילות זאת מתבצעת פעילות רבה של בנייה ושדרוג של מוסדות ציבור וחינוך, ניהול תב”עות וכן פיתוח נכסים מניבים. כמו כן להל”ר יזמויות נוספות בתחום האנרגיה – פרויקט החלפת הלדים ברחבי העיר ופרויקט פריסת הפאנלים הסולאריים, אשר ההשקעות בהם צפויים להגיע להיקף של כ- 20 מיליון ש”ח בשנת 2022.

רחמים מלול, ראש העיר ויו”ר הדירקטוריון: “תקציב הל”ר מבטא את היקף ההשקעות חסר התקדים בהיסטוריה של העיר – ותקציב זה כולל פיתוח פארקים, שבילי אופניים, שדרוג כבישים ותשתיות רבות אחרות ברחבי העיר. תקציב זה מבטא בעיקר את תחילת המהפכה של שכונת קרית משה – והפיכת לשכונה מודרנית ונעימה”.

ניסים סלמן, מנכ”ל הל”ר: “הל”ר ממשיכה לצמוח, ליזום והתייעל וכל זאת ללא גידול בעלויות מטה החברה (overhead) – שנת 2022 מסמנת קפיצת מדרגה בהיקפי הפעילות ומורכבותם ולהערכתי היקפים אלה יהיו גם ההיקפים ל- 5 השנים הבאות. עם הצמיחה הזו בתקציבי מדינה אנו ממשיכים ליזום ולחפש כל דרך ליצור עירייה איתנה בעלת הכנסות עצמיות שוטפות. אני רוצה להודות לראש העיר וחברי הדירקטוריון, לצוות הנפלא של מינהל ההנדסה וקולגות נוספים בעירייה שהינם שותפים למסע הזה. ומעל הכל אני רוצה להגיד שאפו לצוות הקטן של הל”ר ששוקד רבות על עשרות הפרויקטים שאנו חולמים ועמלים על הגשמתם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן