news08.net/ads.txt

רחובות: תשע תחנות נוספות להאכלת חתולים הותקנו ברחבי העיר

לאחר שהוצבו בעיר כ40 תחנות מאז הפיילוט הראשון, בשבוע האחרון התקין אגף גנים ונוף בשיתוף השירות הווטרינרי העירוני תשע תחנות נוספות להאכלת חתולי החצר, כך שבסה”כ 

מפוזרות בעיר כ-49 תחנות האכלת חתולים.

חתולים מסייעים בהרחקת מזיקים כמו עכברים, חולדות ונחשים. על מנת להסדיר את אופן ומיקום ההאכלה של חתולי חצר, הותקנו תחנות ברחבי העיר אשר יתנו מחסה לחתולים בעת האכלה וירכזו את האוכל. הסדרת הנושא על ידי העירייה היאלטובת החתולים, וכן לטובת שמירה על הניקיון והסדר ברחובות, אשר תמנע האכלה במקומותלא רצויים ויצירת מפגעים תברואתיים וסביבתיים. תחנות ההאכלה הסגולות הינן ייחודיות ויוצרו במיוחד עבור עיריית רחובות. התחנות מהוות חלק מתפיסה חדשה של המרחבהציבורי ושל ריהוט הרחוב. כאמור, התקנת תחנות האכלה נעשתה עם הווטרינר העירוני ובשיתוף התושבים אשר מודעים לצרכים של חתולי החצר והדואגים בנוסף גם לעיקור וסירוס החתולים באמצעות העירייה, על מנת למנוע התרבות בלתי מבוקרת ובכך מונעת צער בעלי חיים לחתולים רבים כל זאת כחלק מהדאגה של העירייה לרווחת החתולים בשיתוף ציבור מאכילי החתולים.

ראש העיררחמים מלול: “לאור הצלחת הפיילוט המשכנו בהצבת תחנות האכלה בכל רחבי העיר, והשבוע הצבנו תחנות נוספות. זהו נדבך נוסף בדאגה לבעלי החיים בעירנו ובשמירה על חזות העיר ועל איכות החיים בעיר. התחנות מסדירות את מיקומי האכלת החתולים ומסייעות בשמירה על ניקיון העיר ועל חזותה”. עוד יניב מרקוביץ‘ סגן ראש העירמחזיק תיק חזות העיר: “הרחבת הפרויקט והוספת התחנות החדשות בוצעו לבקשתהתושבים ובשיתוף פעולה עימם, לאור הצלחת התחנות שהתקנו בשנתיים וחצי האחרונות.לתחנות ההאכלה לחתולים יש משמעות סביבתית במניעת מטרדי תברואה וניקיון, ובהסדרת פעילות קיימת. אני מודה לתושבות והתושבים הרבים התורמים מזמנם עבור שיפור תנאי המחיה של בעלי החיים בעיר”.

ד”ר אבי צרפתיהווטרינר העירוני:”תחנות האכלת החתולים יסייעו במניעת צער בעלי חיים, ויאפשרו לאוהבי החתולים לדאוג להם ללא יצירת מפגעים סביבתיים. הצבת תחנות האכלה הינה פעולה נוספת במסגרת כלל הפעולות של השרות הווטרינרי העירוני בדאגה ושמירה על רווחת בעלי החיים בעירנו ובפרט לחתולים החיים עימנו.אנו קוראים לאוהבי החתולים מקרב התושבים להשתמש בהן, ולשמור על ההנחיות המפורטות לטובת החתולים עצמם”

להלן הנחיות הווטרינר העירוני לטובת שימוש נכון בתחנות ההאכלה:

האכלה תתבצע אך ורק בתוך התחנה במקום הייעודי, באמצעות מזון יבש ומותאם לחתולים.

-יש לשים מים בשוקת באמצעות כלי מפלסטיק, ולהחליף את המים פעם ביום.

-יש להאכיל בשעות לא עמוסות מבחינת מעבר התושבים באזור, כגון מוקדם בבוקר או מאוחר.

-את שאריות המזון יש לאסוף לאחר כחצי שעה על מנת למנוע הירקבות המזון או נגישותו לבעלי חיים אחרים.

-יש לשמור על הניקיון בסביבות תחנת האכלה ובתחנת האכלה עצמה.

-האחריות על האכלת החתולים הינה על המאכילים בלבד.

תחנות ההאכלה החדשות הותקנו במיקומים:

  • רחוב לוי אשכול 6
  • רחוב קק”ל פינת זאב סמילנסקי
  • רחוב מילר 13
  • רחוב ברנר 42
  • רחוב נורדאו 32
  • רחוב מנוחה ונחלה 14
  • רחוב הר הצופים 24
  • רחוב עמ”י פינת מוטה גור
  • רחוב דרך יבנה 17

למפת כלל תחנות ההאכלה שהותקנו ברחבי העיר מאז דצמבר 2019 – לחצו כאן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן