news08.net/ads.txt

רחובות: 6 שב”חים נתפסו מאז הפיגוע באלעד; מלול: “לא אתן לסכן את תושבי העיר”

בהמשך לפעולות שננקטו לפני מספר שבועות לאיתור שבחים וסילוקם מאתרים שונים בעיר רחובות, מייד לאחר הפיגוע באלעד, הורה ראש העיר רחמים מלול למנהל אגף פיקוח שילוט ושיטור עירוני ליאור שוקרי להכניס לתוכנית העבודה את נושא איתור שבחים באופן קבוע. פעולות איתור ייעשו באתרי בניה אך גם במסעדות ובכל מקום בו יש חשש להעסקת שבחים.

ביומיים האחרונים- בשיתוף פעולה של המשטרה והשיטור העירוני – נתפסו ברחובות 6 שבחים: 2 אשר נעצרו והועברו לבית המשפט ו-4 שהועברו למחסומים בחזרה. גם בהמשך השבוע יבצעו השיטור העירוני והמשטרה פעולות רלוונטיות לאיתור שבחים, ללא הפסקה. כמו כן, בימים אלה פונים בעיריית רחובות לכל הקבלנים והיזמים אשר מבצעים עבודות בנייה בעיר (הן בבניה פרטית והן בבניה משותפת ) בהתראה חמורה כי פרוייקט אשר בו יימצאו שבחים שעלולים לסכן את תושבי העיר, ינקטו נגדו סנקציות עד כדי שלילת היתר הבניה.

לדברי ראש העיר, רחמים מלול: ״בכל הקשור לפעולות שבשליטתנו על מנת לשמור על ביטחון תושבי העיר – ננקוט בכל דרך אפשרית וללא ליאות לאתר כל שוהה בלתי חוקי בעיר. לא אתן לסכן את תושבי העיר״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן