news08.net/ads.txt

רחובות: אבי קינד במחווה מרגשת לנשות המילואים

איש העסקים וחבר המועצה אבי קינד מציע 50 כרטיסים זוגיים לערב הצדעה והוקרה מטעם המרכז הרפואי קפלן עם הופעה אינטימית של הזמר עידן חביב.

בימים קשים אלו שבהם כוחותינו האמיצים נלחמים בחזית, עמותת ידידי קפלן, בה חבר איש העסקים הרחובותי אבי קינד, מצדיעים לצוותים הרפואיים של המרכז הרפואי קפלן בערב הוקרה מיוחד שיתקיים בערב יחד עם הופעתו המרגשת של הזמר עידן חביב.

אבי קינד, מבעלי רשת הקונדיטוריות המוצלחת “דה לה פה” ורשת בוטיקי הקפה “זהב שחור” מחלק 50 כרטיסים זוגיים לנשות ואנשי המילואים שמחזיקים את העורף על כתפם בזמן שהאהובים עליהם משרתים בגבורה בחזית המלחמה.

בנוסף לכך, קינד מציע עזרה במימון בייביסיטר לבאי האירוע במטרה לסייע ולספק להם תמיכה ונחמה מלאה.

אבי קינד: “בתור אב לגאה לחייל קרבי שמשרת בשורות צבא ההגנה לישראל בימים שיכריעו את עתידה של מדינת ישראל, לכבוד הוא לי לתמוך במשפחות במילואים שנמצאים בחזית, הן ברצועת עזה והן הצפון הארץ ולהעריך את עבודתם הקשה בעורף האיתן של עם ישראל. אני מצדיע לכם!”

האירוע יתקיים היום, בערב ט”ו בשבט, ה- 24 בינואר 2024, בשעה 19:30 ברחוב יעקב 48, היכל התרבות רחובות.

להרשמה לקבלת הכרטיסים, הכנסו ומלאו פרטים בקישור המצורף

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: יחצ | ראובן קפוצ'ינסקי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן