news08.net/ads.txt

רחל בן יצחק, מנהלת המחלקה לחינוך על יסודי: “אפעל לשמר ואף לשפר את ההישגים המצוינים של בתי הספר כפי שבאו לידי ביטוי בתמונה החינוכית האחרונה”

רחל בן יצחק מונתה למנהלת המחלקה לחינוך על יסודי באגף החינוך בעיריית רחובות האמונה על הובלת המדיניות העירונית אל מול התיכונים ובתי הספר העל יסודיים בעיר והיא מתכננת לשדרג במסגרת תפקידה את מערכת החינוך בעיר. “אני מודה על האמון שניתן בי, ושמחה על הזכות לנהל את השותפות עם התיכונים וחטיבות הביניים בעיר מטעם עיריית רחובות”, אמרה בן יצחק, “אפעל על מנת לשמר ואף לשפר את ההישגים המצוינים של בתי הספר כפי שבאו לידי ביטוי בתמונה החינוכית האחרונה”.

במהלך חצי השנה האחרונה שימשה בן יצחק כמ”מ מנהל המחלקה שעזב. במהלך התקופה היא טיפלה בכל תפקידי המחלקה הכוללים: רישום לחטיבת הביניים, וועדות התמדה, וועדות השמה, טיפול במעברי תלמידים, קידום יוזמות ועוד.

בן יצחק מחזיקה בתעודת הוראה עם התמחות בחינוך המיוחד, והיא בוגרת תואר ראשון בקרימינולוגיה מאוניברסיטת בר אילן, ותואר שני לימודי משפט מאוניברסיטת בר אילן. לבן יצחק ניסיון עשיר בעבודה בתחום החינוך בכלל, והיכרות עם חינוך בני הנוער בפרט. בעבר שימשה כעובדת נוער וצעירים, קבסי”ת,  מורה ורכזת, ובתפקידה האחרון ניהלה את בית ספר לנוער בסיכון “מפתן” בעיר. כמו כן עסקה בניהול פרויקטים חינוכיים שונים, ניהלה את פרויקט “הדרך החדשה” מטעם הרשות ועוד, והיא בעלת הכשרה כמאמנת אישית, מנחת קבוצות ויועצת ארגונית.

בתוך כך, אגף החינוך בכלל והמחלקה בפרט מובילים תפיסה המבוססת על שיתופי פעולה נרחבים עם מנהלי בתי הספר ופיקוח משרד החינוך. כל זאת תוך הובלת תהליכים והטמעתם, מתן מעטפת בכל התחומים לבתי הספר, ויצירת תפיסה חינוכית ייחודית לכל אחד. בימים אלה נערכים במרץ במחלקה לפתיחת שנת הלימודים בבתי הספר העל יסודיים בעיר, עם מינימום תקלות: הדבר כולל גם את הכנת המערכת לקראת רישום לכיתות ז’ לשנת הלימודים תשפ”א, הובלת פרויקטים ייחודיים הנותנים מענה לצרכים לימודיים, תכניות לפיתוח חוסן בקרב התלמידים, ותמיכה בצוותים החינוכיים בבתי הספר.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן