news08.net/ads.txt

רחמים מלול: “אינני רגיל לשהות בבית בשעות האלו אבל נצטוויתי לשהות בבידוד, עם רעייתי ושתי בנותיי”

ראש העיר רחמים מלול, צילם סרטון מרגש ובו הוא מרגיע את התושבים ומסביר כי מצבו טוב. “תושבות ותושבים יקרים, שלום לכם. כפי שאתם רואים, אני נמצא בביתי. נכון, אינני רגיל לשהות בבית בשעות הללו, בדרך כלל אני בעבודה, אבל נצטוויתי על פי הוראות משרד הבריאות לשהות בבידוד בבית – וגם רעייתי זהבה ושתי בנותיי – וזאת משום שבסעודת הפורים שבה השתתפנו בשבוע שעבר נכח אחד המשתתפים שאומת כחולה קורונה”.

מלול בסעודת הפורים, בשבוע שעבר. כיסה את פיו ושמר על עצמו

**

מלול, שהסתובב בסעודה הפורים המדוברת כשכיסוי בנדנה על ]פיו – ובכך שמר על עצמו – הוסיף: “אל דאגה, אנחנו ברוך ה’ חשים בטוב ואני נערכתי להמשיך ולנהל את העיר מביתי בכל האמצעים העומדים לרשותי – במחשב טלפון כל האמצעים הדיגטליים וביחד עם הצוות הנפלא והמסור שמלווה אותי כל השנה נמשיך לנהל את העיר והעירייה נספק את מלוא המידע”.

מלול ורעייתו הוצפו במאות מסרונים בשעות האחרונות. “אני רוצה להודות למאות האנשים שהתקשרו אליי ושלחו מסרונים שבהם מאחלים לי בריאות, מחזקים אותי ותומכים בי. אני רוצה להרגיע את כולכם ולומר תודה, אנו חשים בטוב ברוך ה'”.

צפו בסרטון:

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן