news08.net/ads.txt

רחמים מלול: “אנחנו ממשיכים במסורת של פיתוח התרבות והעיר כפי שנהגנו בשנים האחרונות – ולזה אין שום קשר לבחירות”

חגיגות פורים היו שמחות במיוחד בעיר רחובות ונערכו במספר מוקדים. האירוע המרכזי נערך אתמול וכלל הופעות של חניכי בימת הנוער ולהקות העיר לצד הפעלות ייחודיות, אשר משכו אליהם כעשרים אלף תושבים. במרכזי חוויות נערכו כל השבוע פעילויות אשר משכו אליהם אלפים מתושבי העיר ובסך הכל נרשמה הצלחה גדולה מאוד בקיום האירועים בעיר התרבות והמדע.

ראש העיר רחמים מלול נשא דברים ואמר לתושבים הרבים: “לארגן את האירוע לא היה פשוט. יש פה המון אטרקציות, הרבה עבודה ועבדו על זה ימים ולילות. אני שמח לראות את התוצאה היפה הזאת שבאתם בהמוניכם על מנת להשתתף בחגיגות ובזה למעשה אתם מביעים הוקרה למה שאנו עושים עבורכם.

“אנחנו ממשיכים במסורת של פיתוח התרבות והעיר כפי שנהגנו בשנים האחרונות – ולזה אין שום קשר לבחירות. הבחירות מזמן נגמרו – אנחנו עובדים אחרי הבחירות ולא לפני”, הוסיף מלול אשר שיבח את עבודת משטרת רחובות בראשות המפקד שרון מנור וכן את עבודתם של עובדי העירייה בהם מחזיק תיק התרבות עודד עמרם, מנכ”ל החברה העירונית לתרבות, איציק עובדיה, מנכ”ל העירייה דורון מילברג וועד הורי עיריית רחובות רמי מדהלה.

“תמשיכו להיות שמחים, לגדל את הילדים הנפלאים להיות אזרחים טובים לתפארת המדינה ולתפארת העיר רחובות”, הוסיף ראש העיר, “תודה מיוחדת לחניכי בימת הנוער, הכוחות המקומיים שלנו שמראים את הכישורים ומשנה לשנה מתקדמים”, ובהזדמנות זו שיבח את המנהל אילן גרזי וכן את שלמה טולדו והבימאי ז’ק ארביב.

 ר 

 

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן