news08.net/ads.txt

רחמים מלול ביקש מיועצו גל בייסברג להוריד פוסט בפייסבוק בו כתב דברי לעג על חברי הכנסת ביתן ואמסלם

גל בייסברג

“בגללם כך אנו נראים” – כתב הדובר של עיריית רחובות, גל בייסברג, בפוסט על שני חברי הכנסת מהליכוד: יו”ר הקואליציה דוד ביתן ויו”ר ועדת הפנים, דוד אמסלם.

בפוסט צירף בייסברג תמונה בה נראים חברי הכנסת כשהם סועדים סביב שולחן עליו מונחים בקבוקי אלכוהול. בייסברג הביע את דעתו וכתב ” בגללם כך אנו נראים”.

הדברים שפורסמו על ידי בייסברג הגיעו במהרה אל חברי הכנסת השוהים בהצבעות התקציב בכנסת ישראל. השניים כעסו על הדברים שנרשמו ויצרו קשר עם ראש העיר, רחמים מלול, ממנו דרשו הסבר ובנוסף שהפוסט יוסר במיידית. בייסברג הסיר את הפוסט.

חברי הליכוד התייחסו לסוגיה ואמרו: “ביתן אחראי על כל ההסכמים הקואלציונים שנרקמים גם ברשויות, לא ראוי שיועצו של ראש עיר מטעם הליכוד יתן יד לפגוע בשמו של ביתן. גם אמסלם אוחז בתפקיד בכיר בהיותו יו”ר ועדת הפנים בכנסת ומלול, כמו יתר ראשי רשויות מכל הארץ, צריכים את אמסלם יותר מאשר הוא אותם שכן כמעט כל פרויקט שלא במסגרת חובה הוא בונוס לעיר ועובר דרך ועדת הפנים”.

“רק השנה תקצבה הממשלה את פרויקט מחשב לכל ילד שיזם חבר הכנסת אופיר אקוניס, גם שרת התרבות מירי רגב מתקצבת את עיריית רחובות מהכספים הקואליציוניים וחבל שדוקא עם אנשי ביתו שבאמת מתיחסים אליו בכל עת, תיווצר תהום ואך ורק בגלל פוסט מיותר של יועץ התקשורת שלו. טוב עשה מלול שהורה לו להסיר את הפוסט”.

רחמים מלול אגב, נאלץ לטפל בנושא בעוד הוא שוהה בכנס ראשי ערים בטבריה יחד עם רעייתו, זהבה.
(צילומים מתוך עמוד הפייסבוק)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן