news08.net/ads.txt

רחמים מלול במשרדי Applied Materials: ״נמשיך לקדם פיתוח איזורי תעסוקה בעיר בכלל, וחברות היי-טק בפרט”

ראש עיריית רחובות, רחמים מלול סייר יחד עם מנכ”ל העירייה, מאיר דהן, מהנדסת העיר, דלית הראל, עדי מוטולה ספיר, סמנכ״ל הלר וראש מינהלת איזורי תעסוקה ומנהלת מחלקת בניין עיר, אפרת חובשי במשרדי חברת Applied Materials בפארק המדע. החברה מעסיקה כיום כ-2000 עובדים במשרדים ברחובות, והיא ממשיכה בגיוסים של מאות עובדים נוספים בשנה הקרובה על רקע צמיחתה המואצת. לאור הגידול בהכנסות החברה מתבצעת הכפלה של שיטחי הייצור במספר שלבים בהתאם לצמיחת החברה והגידול במצבת העובדים. הסיור נחתם בתמונה משותפת על רקע עבודות הבנייה המתבצעות במשרדי החברה במסגרת ההתרחבות הנוכחית. את הביקור אירח רפי בן עמי, מנכ”ל אפלייד מטיריאלס לצד אמיר קנול סמנכ”ל התפעול ובכירים נוספים מהנהלת החברה. במהלך הביקור הוצגה לראש העיר מלול סקירה עסקית של החברה וסקירה של השותפויות הקהילתיות החדשות של החברה עם עיריית רחובות ביניהן פרויקט “מהלב לצלחת” אותו מובילים מתנדבי אפלייד שמבשלים מידי שבוע ארוחות שישי לקשישים עריריים, ופרויקט נתי”ב (נוער תומך בילדים בקהילה) של עמותת מכוונים מעלה.

ראש העיר, רחמים מלול: ״אנחנו פועלים לקדם המשך פיתוח של שטחי תעסוקה בעיר בכלל, וחברות היי טק בפרט. שמחנו לבקר בחברה שמעסיקה רבים מתושבי העיר , ועוסקת בפעילויות משמעותיות יחד עם הקהילה בעיר”

רפי בן עמי, מנכ”ל אפלייד מטיריאלס ישראל: “אנחנו שמחים מאוד לקחת חלק בתנופתה העסקית של רחובות ולייצר מאות מקומות תעסוקה חדשים. על פי התוכניות שלנו תנופת גיוס העובדים צפויה להימשך גם בשנים הקרובות וכל זאת לא היה מתאפשר ללא שיתוף הפעולה המקצועי של העירייה והעומד בראשה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן