news08.net/ads.txt

רחמים מלול: “הבאת מובילי דעה אמריקאים להתרשמות מקרוב, מסייעת בכל הקשור בשינוי דעות קדומות על ישראל”

21230815_1896997960310657_8750471473055733400_n

ראש עיריית רחובות התייחס לביקור שהתקיים בשבוע שעבר במהלכו משלחת בת 30 איש ממיניאפוליס, אשר מנתה מחוקקים, חברי קונגרס, אנשי עסקים ובכירים בממשל במיניאפוליס הגיעו לרחובות.

“הסוכנות היהודית שותפה שלנו בכמה פרויקטים והשותפות עם הקהילה היהודית במיניאפוליס היא פעילות מיוחדת אשר תורמת הן לעיר רחובות והן לקהילה במינאפוליס. אין ספק כי הבאת מובילי דעה אמריקאים להתרשמות מקרוב ולמפגש בינאישי ברחובות תסייע בכל הקשור בשינוי דעות קדומות על ישראל”, אמר ראש העיר.

במשלחת שהגיעה לבקר ברחובות השתתפו נציגי בית המחוקקים, עורכי דין, אנשי עסקים ופעילים בקהילה היהודית, אשר שהו בישראל במשך שבוע והקדישו יום שלם לביקור ברחובות. בביקורם הגיעו אל המרכז לגיל הרך בעיר, גני הילדים בשכונת קריית משה, מכון וויצמן, חברת סטראטאסיס ולסיום – התארחו בבתים של מתנדבי השותפות בקבוצות וביחידים על מנת להכיר מקרוב את הישראלים ולשוחח בגובה העיניים, בהם בביתם של סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום ורעייתו חני, אשר אירחו בביתם את איש העסקים טוני אלברייט, מ”מ יו”ר בית המחוקקים במינסוטה; לינדה רונבק, חברת קונגרס במינסוטה וסנטורית לשעבר, סוזי גרינברג, סגנית מנהל המרכז החינוכי ללימודי שואה וסובלנות במינסוטה וגדעון ונור, מנהל השותפות מטעם הסוכנות.

בתום הביקור מסר בלום: “המפגש הבינאישי על קפה ועוגה בסביבה הביתית והמשפחתית אפקטיבי ביותר ואין כמוהו על מנת לשנות הנחות קודמות על הישראלים ועל ישראל. שמחתי לקחת חלק בפעילות הזו ואני מקווה כי האורחים יספרו בארה”ב על החוויה החיובית שלהם כאן”.

לאחר מכן התקיימה ארוחה חגיגית באתר הפרדסנות מנקוב, אשר כללה את הרצאתו של סרן עילי הלוי שייצג את השותפות בשנה שעברה במשלחת קצינים למיניאפוליס ביום העצמאות.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן