news08.net/ads.txt

רחמים מלול הוציא קיטור בכנס הליכוד וגלגל את הנוכחים מצחוק | על מי הוא הסתלבט? צפו בסרטון

שלוש מאות ליכודניקים התאספו אתמול ברחובות בכנס הליכוד שהתקיים במעמד ראש הממשלה בנימין נתניהו אך ללא צל של ספק מי שגנב את ההצגה היה ראש העיר רחמים מלול שהוכיח בפעם ה-35,583,639 שידו מעל כולם, כולל כולם.

24 שעות לפני שהתקיים הכנס הודיע מלול שלא יגיע לאחר ששמע כי מי שמתכוונים להנחות את הכנס הם מתן דיל ואביב איטח, אלה מסיעת ‘רחובותי’ שהתמודדו נגד ‘הליכוד’ בבחירות הקודמות. אגב, מתן דיל, להזכירכם עובד במטה הליכוד – בזמן שהוא תובע את המפלגה. איך ביבי נותן לכך יד? תשאלו את דוד ביטן ושות’. בכל מקרה, אין ספק שלצד מלול מרכיבים את קבוצת הליכוד החזקה בעיר גיא צור ורמי מדהלה – ואם לא הם, על הנייר ביבי לא יצליח להמשיך להוביל ברחובות. שווה בדיקה? בהחלט (ואגב, בודקים את זה…)

לאחר שיואב קיש (הנהדר, בעינינו, אגב), הודיע כי דיל ואיטח האופוזיציונרים במועצת העיר לא ינחו את הכנס, מלול ניאות להגיע – אלא ששם, על הבמה הוא הקפיד על ארשת רצינית עד שאיטח לא התאפק וצעק לעברו “בוא למטה, למה אתה לא בא למטה?”. מלול שכנראה רק חיכה לרגע ההתפרצות שלף את הניצוצות והוציא את הקיטור: “אביב איטח, אתה שייך לליכוד?” שאל והקהל כולו צחק בקולי קולות, כפי שתשמעו בסרטון המצורף. “באיזו רשימה התמודדת לעיריה?… אז אל תיתן לי לדבר…. באיזו רשימה התמודדת לעיריה? במי נלחמת? נלחמת בסיעת הליכוד – אז תודה רבה, אל תיאלץ אותי… אני שומר על רוח טובה.”. הקהל צעק כל מיני ביטויים ומלול השיב: “מה לעשות עדיין צעירים – ודעתם לא מיושבת עליהם”.

פייר? ההצגה הכי טובה בעיר. צפו:

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן