news08.net/ads.txt

רחמים מלול הפתיע את חניכי ניצן רחובות: הגיע להצגה “כנר על הגג” – באילת

ראש עיריית רחובות, רחמים מלול, הפתיע היום (שלישי) את חניכי “ניצן רחובות” באילת נפגש עימם במסע שופינג שערך עם רעייתו זהבה בקניון המקומי, והודיע כי יגיע אל המחזמר בו הם מככבים – “כנר על הגג”.

אגב, מלול כבר צפה בהצגה שהחזון להעלותה החל כבר לפני שנה – אולם עמד בהבטחתו להגיע שוב – הפעם באילת. יצוין כי העלאת המופע צלחה הודות לשיתוף פעולה של שנים בין בית הספר קציר ב’ לבין ניצן רחובות ובניצוחה של הבמאית והמפיקה, אורלי פריד. הפרימיירה נערכה בחודש מאי אשתקד וכבר אז כיבד מלול אשר תמיכתו בבוגרי ניצן ידועה מזה שנים רבות – בנוכחותו.

**

ראש העיר שוהה באילת, בוועידת איגוד התאגידים העירוניים ברשויות המקומיות בסימן “מהשראה למציאות” – לצד מבקר המדינה, שרים, מנכ”לי משרדי ממשלה, בכירי משרד המשפטים והאוצר, ראשי ערים רבים, אנשי תקשורת ובכירים מן המגזר הציבורי והפרטי.

מלול הוזמן להשתתף בפאנל בנושא “התוכניות הממשלתיות לנדל״ן”, בהנחיית עופר פטרסבורג וסיפר כי ״העיר רחובות מיישמת הלכה למעשה את המדיניות הממשלתית בנושא התחדשות עירונית. שכונת קריית משה תהפוך את פניה”. מלול הוסיף כי “מחירי הדיור הכפילו את עצמם בעשור האחרון ברחובות”. בנוסף קרא לגורמי הממשלה לשנות את האסטרטגיה. לדבריו, “ההיצע באזורי הביקוש קטן, התחלות הבניה באזורי הביקוש קטנו ולכן החזון שלכם צריך להיות התחדשות עירונית באזורי ביקוש כמו רחובות ובמקומות נוספים שיש בהם ביקוש – ולא רק בפריפריה. תכניסו את היד לכיס ותעודדו ראשי ערים שרוצים לבנות אצלם”.

כמו כן פנה מעל גבי הבמה למשרד האוצר ולמשרד השיכון וביקש: “תקדישו משאבים לאיזון כלכלי לרשויות בהסכמי הגג, ותמצאו פתרונות לכך שהעומס לא ייפול על הרשויות המקומיות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן