news08.net/ads.txt

רחמים מלול ואמיתי כהן ניחמו את משפחת נרצחי הפיגוע בנווה צוף-חלמיש, מרחובות: “הגענו לחזק, אך יצאנו מחוזקים”

ראש עיריית רחובות, רחמים מלול בליוויו של חבר מועצת העיר, אמיתי כהן, הגיעו אל בית משפחת סלומון, שם ישבו שבעה לאה פרידמן ומיכל סלומון, בעקבות רצח יקיריהן בפיגוע הנתעב בנווה צוף-חלמיש, בשישי שהיה.

כפי שדווח לראשונה ב”רחובות היום” – עם צאת השבת הגיע ראש העיר רחמים מלול, ביחד עם מנהלת הרווחה, שתי עובדות סוציאליות בליווי רופא ונציג המשטרה לבשר לאחותם של הנרצחים, לאה פרידמן, תושבת העיר, על הפיגוע בו איבדה את אהוביה.

פרידמן אחותו של יוסף סלומון ז”ל ומיכל סלומון הינה אלמנתו של אלעד ז”ל – בתושייתה ניצלה והצילה את ילדיה. אביה, דן לנדא, אחיה עופר ואחותה אפרת מוכרים בקרב הציבור הדתי לאומי בעיר רחובות.

מלול וכהן שמעו ממיכל – שניצלה ואף גוננה על חמשת הילדים שהגיעו לביקור אצל הסבתא והסבא כאשר החביאה אותם בחדר, משם צלצלה למשטרה ודיווחה כי יש מחבל בבית שהחל לרצוח את הנוכחים בבית – על אותו יום שישי ארור. ראש העיר וחבר המועצה, ידידי המשפחה, התפעלו ויצאו מחוזקים מגבורתו של הנרצח, בעלה אלעד ז”ל, אשר לחם בידיים ריקות מול המחבל ואיפשר למיכל וילדיהם להימלט.

אמיתי כהן מסר בהתרגשות כי: “לא כל יום אנו זוכים לראות גבורה חיה ונושמת. משפחת סלומון הינה משפחה המלאה באצילות, ציונות ואמונה גדולה. למרות הקושי הגדול הם מתעסקים בלצמוח מתוך הכאב וגם מתוך החושך מחפשים את האור, האור שנשאר בחיים ואנו שבאנו לחזק – יצאנו מחוזקים”.

הזוועות מזירת הרצח, בשבוע שעבר

כזכור, הפיגוע התרחש בזמן חגיגה משפחתית לכבוד הנכד שנולד רק יום קודם לבני זוג מנווה-צוף חלמיש. לבית המשפחה הגיעו בני משפחה וחברים ל”שלום זכר” ושכנים שהגיעו להשתתף בחגיגה גילו את הזוועות: המחבל עומר אל-עבד קפץ מעל הגדר, נכנס לבית והחל לדקור את כל מי שראה מולו. הסב נרצח, אשתו נפצעה קשה ושניים מילדיהם נרצחו אף הם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן