news08.net/ads.txt

רחמים מלול: “חייבים לעבור את התהליך שסולל את דרכנו בזהירות, אחרת נחזור אחורה וניאלץ להתמודד עם גל שני”

רחובות חזרה להיות עיר שוקקת חיים בשבוע האחרון, לאחר הסרה של מספר מגבלות בין היתר פתיחה של הקניונים והשווקים. ראש העיר, רחמים מלול, מסכם שבוע של עשייה והתקדמות במצב, אך לצד זאת, מזהיר מחוסר משמעת וסכנה לחזור אחורה. 

ראש עיריית רחובות, רחמים מלול: “כוחו של תהליך. השבוע התחלנו ברחובות את הדרך לשיבה לשגרה: פתחנו את בתי הספר היסודיים לכיתות א׳-ג׳ ויא׳-יב׳; סיימנו את ההכנות לפתיחת גני הילדים ביום א׳ הקרוב ; פתחנו את השוק העירוני הישן ואת הקניון, ועסקים רבים בעיר שבו לפעול בהתאם להנחיות. השיבה לשגרה היא תהליך רב שלבים, שייקח עוד זמן. נדרשים סבלנות ואחריות, משמעת ואורך רוח, תוך הקפדה על כל ההנחיות. אבל כדי שנוכל להגיע למטרה – חזרה מלאה להתנהלות השגרתית שלנו, אנחנו חייבים לעבור את התהליך הזה שסולל את דרכנו בזהירות, אחרת נחזור אחורה וניאלץ להתמודד עם גל שני של תחלואה. בפרשת השבוע ״אמור״ מוזכרת מצוות ספירת העומר. מפסח ועד שבועות אנחנו סופרים חמישים ימים בדיוק. מהגאולה ועד קבלת התורה יש ערך לכל יום של התקדמות, אנחנו חייבים לעבור את הדרך הזו עד לתאריך המיועד”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן