רחמים מלול: “כל עוד אני ראש עיר, לא אפגש ולא אקבל שום יוזמה שיש מאחוריה מניעים פוליטיים נגד העירייה ונגד עובדיה המסורים והנאמנים”

מלול|אביב איטח|21768666_1927622680581518_6907046286683888292_o|רמי מדהלה

“לא באנו למסע כלשהו, כדי לקדם מבחינה אלקטורלית את הנציגויות שלנו. לא זו המטרה של הערב הזה אבל שתדעו שבכל זאת עשינו ונמשיך לעשות רבות ובעזרת ההערות וההארות שלכם נמשיך לקדם את העיר הזאת” – את הדברים הללו אמר ראש העיר רחמים מלול, בערב שיתוף ציבור שהתקיים אמש בבית העם. מלול היה חד וברור כשהוסיף: “אני רוצה להצהיר פה חד משמעית: אנחנו לא ניפגש ולא נקבל שום יוזמה שיש מאחוריה מניעים פוליטיים – את זה לא תמצאו לפחות אצלי כל זמן שאני ראש עיר. אני מוכן לשמוע כל תושב, כל פעיל ציבור, כל חבר ועד, בתנאי שלא מוביל אג’נדה פוליטית נגד העירייה ונגד עובדיה המסורים והנאמנים – ואז אתם תראו איזה שיתוף פעולה תקבלו מכולנו”.

באירוע, שנערך אמש ביוזמתו של חבר המועצה ומחזיק תיק אגף שכונות וזוגות צעירים אביב איטח, בחסות עיריית רחובות ובסימן “שמים את השכונות במרכז”, השתתפו מנכ”ל העירייה, דורון מילברג, סגן ראש העיר – עו”ד מתן דיל, המשנה לראש העיר – עו”ד יניב מרקוביץ’, יו”ר ועד העובדים ומנהל אגף השכונות, רמי מדהלה, חברי המועצה – עודד עמרם, אבי קינד וגיורא בן ארי וכן יושבי ראש ועדי הבתים אשר מדווחים באגודה לתרבות הדיור, פעילי וחברי ועדי השכונות בעיר, הנהגות הורים, בתי הספר וגני הילדים, יושבי ראש וחברי ועדי עמותות הנתמכות על ידי העירייה ופעילי ציבור עצמאיים במגוון נושאים ותחומים בעיר.

לאחר התכנסות וקבלת פנים, האירוע נפתח במצגת אודות פעילות שנעשתה בעיר בהפקות של החברה העירונית לתרבות ורשת חוויות ובהמשך נשאו דברים יו”ר ועד העובדים, רמי מדהלה וראש העיר רחמים מלול, שהמשך דבריו – מובאים בהמשך. לאחר מכן התקיימה התדיינות דיגיטלית – שיתוף הציבור בנושאי קהילה ושכונות עם מנחים בשלושה תחומים והופעה של הקומיקאי אלי יצפאן.

רמי מדהלה, מנהל אגף השכונות: “כמי שגדל במשפחה שעסקה בפעילות ציבורית עוד מימי ראשיתה של העיר רחובות, כאחד שינק את הפעילות הציבורית עוד מבית סבא אני מכיר ומוקיר את פועלכם בעיר ויודע מהי עבודתכם. אני יודע שזה בא על חשבון פרנסתכם, זמנכם החופשי, חיי המשפחה, גידול הילדים – וכל זאת  ללא שכר, ללא שעות וללא זמנים. הכל בא מהלב והנשמה, מאכפתיות ואחריות שיש לכל אחד ואחד ממכם. אך בטוחני שה’ ישלם את שכרכם כפליים. כמנהל אגף השכונות, חשוב לי לפתח את המודל של שיתוף הציבור על מנת שנוכל לשמוע דעתכם, שתעירו ותאירו את עינינו ועל מנת שנוכל לשלב אתכם ביעילות ומסירות כי זהו תפקידנו כעובדי עירייה, שמח שהגעתם ואני מקווה שנצא הערב עם תובנות משכילות שלפיה נוכל לגבש תכנית עבודה לשנת 2018”.

לאחר מכן עלה רחמים מלול לשאת דברים. חלק מדבריו הובאו כפתיח לידיעה זו. בדברים שנשא אמר: “כולם יודעים שהעיר מאוד התפתחה בשנים האחרונות, הגיעה למספר מדהים של אוכולוסיה ומידי שנה עולה בשלושה אחוזים וחצי כשהממוצע הארצי מקסימום 2.8 וככל שהעיר גדלה השכונות מתפתחות. המרקם של שכונות העיר הוא די שונה, יש שכונות ותיקות עם בעיות פיזיות, עם הבניינים הישנים ויש את השכונות החדשות, המפוארות, עם בניינים גבוהים, שטחים ירוקים אבל אל תשוו בין השכונות הישנות לחדשות למרות שבכולם יש מה לעשות. הערב הזה לא נועד כדי לטפוח לעצמנו על הכתף למרות שיש סיבות טובות, כי אני וחבריי למועצת העיר ומנהלי האגפים יודעים כמה העובדים מסורים לעיר הזאת. כולנו ביחד עשינו מאמץ גדול בשנים האחרונות שלווה במשאבים כספיים רבים. במשך שמונה שנים השקענו בעיר הזאת מעל מיליארד שקל, מיליארד ומאתיים מיליון שקלים ומי שמכיר את רחובות יודע שזו עיר עתיקה מאוד, ותיקה מאוד. התשתיות שלה היו גרועות ביותר ומי שעוקב אחרינו לכל שכונה כמעט נכנסנו ועבדנו ושינינו ושדרגנו וסללנו קווי מים וביוב וכו'”.

מלול הוסיף: “אנחנו לא מושלמים, אני יודע את זה. יש לנו עוד הרבה מה לעשות – ושתושב מתלונן, הנה אני אומר בפניכם, כולנו חייבים לדאוג, לטפל בבעיה שלו 24 שעות ביממה ואני אישית מקבל טלפונים – הטל’ שלי חשוף וגלוי לכולם, לא שיניתי מעולם את מספר הטלפון, התושבים משאירים הודעות, תמונות, אסמסים, ביקורות ותפקידנו לרצות אתכם, לשרת אתכם על מנת שתקבלו את השירות הטוב ביותר. זה תפקידי כראש העיר, זה תפקיד מנכ”ל העיריה, זה תפקיד יו”ר ועד העובדים, זה תפקיד מחזיקי התיקים, זהו תפקידנו ובשל כך נבחרנו”.

יצוין כי קייסי חזי, ממובילות מחאת הזבל התייחסה לדבריו של מלול וכתבה ברשת החברתית: “הרי ידוע שניקיון זה פוליטי. אם מישהו רוצה פה ניקיון זה רק כי הוא רוצה להפיל את ראש העיר. אל תודו שמטונף פה. בשקט בשקט תנקו, זה הכל אבל גם את זה האגו שלכם לא נותן לכם לעשות”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן