news08.net/ads.txt

רחמים מלול: “כרגע הנחיית פיקוד העורף בגזרת רחובות היא – שגרה, הלימודים יתקיימו כרגיל, בשלב זה אין הנחייה לפתיחת מקלטים ציבוריים”

ראש העיר רחמים מלול מודיע הערב (שבת) כי הלימודים במוסדות החינוך ברחובות מתקיימים כרגיל. “בעקבות האירועים בדרום אנו עומדים בקשר רצוף עם פיקוד העורף. קיימתי הערכת מצב עם גורמי החירום. כרגע הנחיית פיקוד העורף בגזרת רחובות היא – שגרה, ובשלב זה אין הנחייה לפתיחת מקלטים ציבוריים. צוותי החירום של העירייה ערוכים למקרה הצורך”.

כמו כן מציין מלול כי המוקד העירוני 106 עומד לרשות התושבים 24 שעות ביממה. “נמשיך לעקוב ולעדכן בהתאם להתפתחויות בדרום. אנו מאחלים לכם ולתושבי הדרום לילה שקט ובטוח”.

מעיריית רחובות נמסר עוד: “הודעות פיקוד העורף על מגבלות מתייחסות ליישובים בטווח של עד 40 ק”מ. רחובות כידוע נמצאת בטווח רחוק יותר ועל כן אנו ממשיכים בשגרה ומצד שני נוקטים בכל האמצעים כדי להיות מוכנים לכל תרחיש אפשרי. אנו ממשיכים לעקוב ולהתעדכן מול פיקוד העורף – ונעדכן בהתאם”.

הנושא הביטחוני נמצא כל העת בראש סדר העדיפות של הנהגת העיר בראשות  מלול והמנכ”ל דורון מילברג – ולראייה, נפגשו השניים, השבוע עם מפקד מרחב השפלה, תנ״צ מוטי אדרעי. בפגישה נועדו גם תנ”צ דוד פילו, מפקד המרחב הנכנס, במקום אדרעי שממשיך לתפקיד בדרום וכן אליצור זרחי, מנהל אגף ביטחון, בטיחות , חירום, תקשוב ומוקד עירוני.

במהלך הפגישה ביקש ראש העיר ממפקד המרחב לספר על טיפול המשטרה באירועים האחרונים. אדרעי סיפר כי בעקבות האירועים האחרונים המשטרה מבצעת פעילות מבצעית אינטנסיבית ברחובות ובמרחב כולו, וכי הנושא בטיפול כל העת.

עוד יצוין כי בעיריית רחובות פועלים לאורך השנה על מנת לשמור על כשירות מערך החירום העירוני, בין היתר באמצעות השתלמויות, הדרכות, תרגילים וריענון החומר. לאחרונה החלה המחלקה בפרויקט חדש, שנועד לעבות את מערך החירום העירוני: צוות מכל שכונה יעבור הכשרה מיוחדת לשעת חירום, בשיתוף הקואליציה הישראלית לטראומה בארבעה מפגשים, אחת לשבועיים. הצוותים שיוכשרו יפעלו יחד עם מחלקת החירום באגף הביטחון להכנת השכונה לשעת חירום בכל הרבדים.

לדברי אליצור זרחי, מנהל אגף ביטחון, בטיחות, חירום, תקשוב ומוקד עירוני: ״אנו מתכוננים לשעת חירום – בימות השגרה, וכל העת מחפשים דרכים לשפר את המענה שלנו לתושבים בשעת חירום. בימים אלה החלטנו לעבות את מערך החירום באמצעות מתנדבים שיהוו מנהיגות קהילתית בשעת חירום”.

קיראו את הכתבות בנושאים אלו:

מפקד מרחב השפלה, תנ״צ מוטי אדרעי לראש העיר, רחמים מלול: "בעקבות האירועים האחרונים המשטרה מבצעת פעילות מבצעית אינטנסיבית ברחובות ובמרחב כולו"

פעילי השכונות יקבלו הכשרה לתפקוד בשעת חירום; אליצור זרחי: "אנו מתכוננים לשעת חירום – בימות השגרה"

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן