news08.net/ads.txt

רחמים מלול לליברמן: “אחרי כל מה שהורעף עליך, כל לב היה מתמוסס ואם חשבת להתמיד בסרובך – אז חבל על הזמן של כולנו”

הערב (שני) התקיים מפגש ראשי ערים ומועצות מקומיות מטעם הליכוד עם חבר הכנסת אביגדור ליברמן, עליו אמון ראש עיריית פתח תקווה, רמי גרינברג במטרה לקרוא לליברמן לחבור לליכוד ולמנוע בחירות בפעם השלישית.

החל מהשעה 18.00 התכנסו בהיכל התרבות כ-60 ראשי רשויות יחד עם יו”ר ‘ישראל ביתנו’, “לנוכח המציאות הקשה והבעייתית בה מדינת ישראל מצויה כבר קרוב לשנה, החליט ראש העירייה רמי גרינברג להרים את הכפפה וליזום מפגש של ראשי רשויות כדי לנסות ולמנוע ממדינת ישראל ללכת לבחירות שלישיות”, נמסר מעיריית פתח תקווה לקראת המפגש. “מדובר ביוזמה הנובעת מהמצוקה אליה נכנסו רוב הרשויות בארץ משום היעדר שילטון. כך, לטובת עם ישראל ורווחתם, החליט ראש העירייה לפעול ככל יכולתו כדי ליצור לחץ על ראשי המפלגות ובכך לנסות ולמנוע בחירות שעלולות להמיט אסון על הרשויות המקומיות ובתוך כך גם על אזרחי ישראל”.

ראש העיר רחובות, רחמים מלול שאינו נוהג לפקוד כנסים פוליטיים, חרג ממנהגו הערב, לבקשת גרינברג. בתום המפגש אמר מלול לחדשות אפס שמונה: “בסופו של דבר היה מאכזב, שכן כל ראשי הרשויות הרעיפו עליו שבחים ואפילו התחננו לפניו שיצטרף לממשלה צרה. לא אהבתי את כל החנפנות המתקתקה ולכן אמרתי לו שאני מאוד סקרן לדעת – מה חשבת כשהגעת? אם להשתכנע הרי אחרי כל מה שהורעף עליך, כל לב היה מתמוסס ואם חשבת להתמיד בסרובך – אז חבל על הזמן של כולנו. הצעתי לו הצעה חכמה: שכל הגוש והוא יקימו ממשלה מיידית ללא כל תנאים ועל בסיס הסטטוס קוו ובמשך חצי שנה מהיום ידונו בכל הסוגיות שבמחלוקת, והיה ולא תהיינה הסכמות תמיד אפשר ללכת לבחירות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן