news08.net/ads.txt

רחמים מלול לתושבים: “פונה אליכם כתושב מודאג, אנחנו במלחמה, אף אחד מאיתנו לא רוצה להיות החולה הבא”

ראש עיריית רחובות, רחמים מלול, פונה לתושבי העיר, באמצעות הרשתות החברתיות, ומבקש בכל לשון של בקשה מהתושבים לסייע במיגור העלייה בתחלואה. “הפעם אני פונה אליכם לא רק כראש העיר אלא גם כתושב מודאג”, כותב מלול.
“לצערנו, שיעור התחלואה ברחובות רק עולה ועולה. ברחובות יש כעת כ- 800 חולים וכ- 3000 מבודדים. אנחנו במלחמה. מלחמה על הבריאות של כולנו. על ההורים שלנו. על הילדים שלנו. במלחמה כמו במלחמה – כולנו מגוייסים בצו 8. אני מבקש שכולנו נתגייס כאן למען כולנו, מתוך ערבות הדדית ומתוך אכפתיות כדי לנצח את הנגיף ברחובות.

“כבר עשינו את זה בעבר, והוכחנו בעבר שאנחנו יודעים להתאחד ולנצח”, הוסיף, “הנשק שלנו במלחמה הזו הוא המסיכה. שכל אחד ואחת יצאו למרחב הציבורי רק עם מסיכה! המסכה צריכה לכסות את כל הפנים, גם על הפה וגם על האף כי ההדבקה היא בעיקר דרך האף. אם אנחנו יודעים כעובדה שהמסיכה בולמת 90% מהתחלואה, אנחנו חייבים ללכת עם הנשק הזה כדי להגן על עצמנו. אם כל אחד יילך עם מסיכה כמו שצריך, נוכל לעצור את ההתפשטות!  שדה הקרב שלנו הוא בכל מקום שבו אנחנו נמצאים. אנחנו לא גיבורים, פשוט ננהג כולנו יחד לפי ההנחיות ונוריד את שיעור התחלואה בעיר”.

ראש העיר, שכבר שהה בבידוד מספר פעמים לאחר שנמצא ליד חולים מאומתים, ציין כי “ברחובות יש כעת למעלה מ- 800 חולים. אף אחד מאיתנו לא רוצה להיות החולה הבא. בואו נעצור את זה. מעכשיו. לא מהערב ולא אחרי יום הכיפורים או חג סוכות. שימו מסיכות. הישארו בבית. שמרו על היגיינה. בואו ננצח במלחמה הזו יחד!”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן