news08.net/ads.txt

רחמים מלול מברך את סגן ראש העיר יניב מרקוביץ’ לרגל הולדתו ה-39: “שיעמוד מתחת לחופה עם 1500 איש”

בעיריית רחובות צהלה ושמחה: היום (שישי) נחגג יום הולדתו של סגן ראש עיריית רחובות ומחזיק תיק חזות העיר, עו”ד יניב מרקוביץ’ שחוגג 39 אביבים. בחדר הישיבות ציפתה ליניב הפתעה – ראש העיר רחמים מלול, המנכ”ל דורון מילברג וממלא המקום בנצי שרעבי עם האקססוריז שחובה בכל יומולדת: עוגות ובלונים – וגם ברכה מרגשת במיוחד.

מי שהקדיש ברכה מיוחדת הלא הוא ראש העיר, רחמים מלול: “הוא נטל עליו תפקיד קשה לשפר את חזות העיר ולדאוג לניקיונה. ברוך ה’ כבר שנה וחצי הוא בתפקיד ורואים את השיפור, ואני מאוד מקווה שיתמיד בזה”. מלול לא שכח את הפן החשוב מכל: “בתחום האישי איחלתי לו שימצא בת זוג ויעמוד מתחת לחופה, ונחגוג לו לא עם 50 איש בגלל מגבלות הקורונה, אלא עם 1500 איש”.

מספר שבועות לפניכן, מרקוביץ’ העניק ראיון חושפני בה סיפר על הזיקה שלו לעיר. “אני רחובותי שורשי, כל חיי אני בעיר הזאת- אוהב אותה אהבת אמת ומעולם לא עזבתי את העיר”. כעת התושבים, ראש העיר וחברי המועצה רוצים להביע את אהבתם חזרה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן