news08.net/ads.txt

רחמים מלול ממשיך להוביל: רחובות במקום השני במדד איכות החיים בישראל

בהתאם לקביעת הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, גם השנה רחובות מקדימה את רמת גן, כפר סבא, פתח תקווה, נתניה, אשקלון ועוד

איך שלא תסתכלו על זה: בגיל 76 רחמים מלול ממשיך לעשות חיל בעבודתו, ומוביל את רחובות למקום השני במדד איכות החיים בישראל.

בהתאם לקביעת הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, גם השנה נבחרה רחובות למקום השני, בהתאם לסקר שערכה הלמ”ס, אחרי ראשון לציון, ולפני רמת גן, כפר סבא, פתח תקווה, נתניה, אשקלון ועוד. יותר מכך, מתוך 48 המדדים הזמינים עבור רחובות, ב-37 מדדים מצבה טוב יותר מהממוצע הארצי.

ראש העיר, רחמים מלול: “אני גאה ונרגש על כך שרחובות מובילה, גם השנה, את רשימת הערים הטובות בישראל. אנחנו עובדים קשה מאוד על מנת להעניק לתושבות ולתושבים את השירות הטוב ביותר בכל תחום, להביט קדימה ולתכנן לטווח רחוק, וגם לתקן את הטעון שיפור. אני שמח שגם התושבים מרוצים, ושכולם יודעים היום את מה שאנחנו יודעים: זו העיר שהכי טוב לחיות בה בישראל. בגלל האוכלוסייה האיכותית והמגוונת, בגלל ההתחדשות, בגלל החינוך המצוין, בגלל המהפכה בחזות העיר, בגלל התשתיות, בגלל מערכת הבריאות, בגלל הקהילה ועוד סיבות רבות וטובות. נמשיך לעשות הכל כדי להיות מצוינים אפילו יותר. אני מודה לתושבות ולתושבים על האמון בעשייה שלנו, ועל המשובים שמביאים לשיפור מתמיד. אני מודה לכל חברי במועצת העיר למנכ”ל, ולכל העובדים בעירייה ובחברות העירוניות על עבודה מסורה ונאמנה למען העיר הנפלאה הזו”

מאיר דהן, מנכ”ל עיריית רחובות: “אין ספק ואין חולק על כך שההשקעה העצומה והמהלכים שנקטנו בשנים האחרונות בעיר רחובות קיבלו לכך אסמכתא רשמית מהגוף הרשמי והיחידי במדינת ישראל שיכול להוכיח זאת בצורה מדויקת. נמשיך במאמצים לשפר עוד ועוד את השירות ונשאף למקום הראשון ולבסס את העיר כעיר העתיד. בקרוב נפרסם את מפת החזון של העיר לשנים הקרובות שמוביל ראש העיר, רחמים מלול, ואז יוכלו תושבי העיר להיווכח כי מאחורי התואר של הלמ”ס עומדים מעשים וראייה קדימה בכל תחום אפשרי”

צילום: רמי רנזגר

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן