news08.net/ads.txt

רחמים מלול נחת מהיידלברג היישר אל קניון רחובות, שם נסע ברכב אספנות והזמין את הציבור לפסטיבל העשור לפסלים חיים

ראש עיריית רחובות רחמים מלול שהה בימים האחרונים בפסטיבל מיוחד בסימן 35 שנות ידידות וברית ערים תאומות בהיידלברג הגרמנית. עם חזרתו ארצה נחת בקניון רחובות – שם, כמה קומות מתחת ללשכתו, הביא לבאי הקניון טעימה מפסטיבל העשור לפסלים חיים שייערך בשבוע הבא, בהפקתו של ג’קי בכר וניהולו האמנותי של ג’רום ארוש הנפלא.

ברכב אספנות ייחודי נסע מלול בקניון לתדהמת המבלים בו – נפנף לשלום והזמין את התושבים לחוויה המופלאה של הפסטיבל מתקיים ברחובות זו השנה העשירית. יחד עימו היו גם מנכ”ל העירייה דורון מילברג וכמובן הפסלים החיים – מלכת הלבבות של האמנית קרולין אטון, מכבי האש של האמנית מישל תם וחלון ערבסקה של האמנית אודליה ליברמן.

פסטיבל רחובות הבינלאומי ה-10 לפסלים יתקיים מיום שלישי 2.7 עד יום חמישי 4.2 בין השעות 22:00-18:00. במסגרת הפסטיבל, יתפרסו בשטח הפסטיבל למעלה מ-100 פסלים חיים מקוריים שהוכנו במיוחד לפסטיבל. אמנים מהארץ ומהעולם יפתיעו את הקהל עם פסלים מיוחדים לכל המשפחה. הפסטיבל בשנים האחרונות הפך להיות עוגן תרבותי של העיר רחובות ואבן שואבת של קהל רחב מכל הארץ.

לרווחת התושבים, עיריית רחובות והחברה העירונית רחובות החליטו להרחיב משמעותית את שטח פעילות הפסטיבל לכל אורכו של רחוב יעקב ולרחובות הבאים היוצאים ממנו (עד כ-100 מטר): אחד העם, דוניקוב, נורדאו ורחוב ש”י. במסגרת הפסטיבל יציגו אמנים מהארץ ומהעולם מעל 100 דמויות מקוריות וחדשות בעשרות מופעים ססגוניים ומרהיבים שיגרמו לכם להתאהב בז’אנר הייחודי הזה בתחום תיאטרון הרחוב, אמנות הפסלים החיים.

השנה תככב בפסטיבל גם נציגות מקומית הן בקרב האמנים העצמאיים והן בפרויקט הייחודי של בימת הנוער, שלכבוד חגיגות העשור לפסטיבל, חניכי בימת הנוער של רחובות יציגו עשרה פסלים בהשתתפות חמישה עשר חניכים מכיתה ד׳ ועד קבוצת המבוגרים של הבימה, בשונה משנים קודמות שיצרו פסל אחד קבוצתי. הדמויות שיציגו מגיעות מעולמות האומנות, התרבות וההיסטוריה מהארץ ומהעולם בנוסף, מידי ערב יתקיימו מופעי קרקס מיוחדים ביניהם המופע של ג’ני ואמיר נרגאון, שכיכבו בגמר Got talent ישראל.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן