news08.net/ads.txt

רחמים מלול נלחם על סבסוד הצהרונים בשנה”ל הבאה והפציר בשרים כחלון ובנט: “עמדו בהתחייבויותיכם לסבסד את הצהרונים עבור הורי רחובות”

רחמים מלול

ראש העיר, רחמים מלול שלח היום (שלישי) מכתב חריף למשרדי האוצר והחינוך בו דרש שיעמדו בהתחייבותם לסבסד את הצהרונים עבור הורי רחובות בסך של 300 שקלים.


מלול שלח את המכתב לשר האוצר, ח”כ משה כחלון ולשר החינוך, נפתלי בנט לאחר שבניגוד לפרסומים של משרד האוצר, שבהם נכללה רחובות באשכול מספר 6 שהרשויות הנכללות בו זוכות לסבסוד בסך 300 שקלים, משרד החינוך סיווג את העיר בין הרשויות הנכללות באשכול מספר 7, שהרשויות בו זוכות לסבסוד של 200 שקלים בלבד.

“לפני כשלושה חודשים החלו משרד האוצר ומרכז השלטון המקומי בפרסום תכנית ‘ניצנים’, תכנית כלל ארצית של צהרונים בסבסוד משרד החינוך, שבבסיסה הארכת יום הלימודים לגילאי 3-8 במוסדות החינוך ברחבי הארץ”, כתב מלול. “בכלל הפרסומים שיצאו בנושא ממשרד האוצר ומרכז השלטון המקומי בתקופה האחרונה נכתב כי העיר רחובות נמצאת באשכול מספר 6 שהרשויות שנכללות בו זוכות לסבסוד על סך של 300 שקלים ואמנם, על סמך פרסומים אלה יצאה מטעמנו הודעה להורים על סבסוד של 300 שקלים.

מלולצהמשיך: “ואילו כעת, בעת הגשת ה’קול הקורא’ להשתתפות בתכנית, גילינו כי בניגוד לפרסומים, משרד החינוך סיווג את העיר בין הרשויות הנכללות באשכול למספר 7, שהרשויות הנכללות בו זוכות לסבסוד על סך של 200 שקלים בלבד. למיותר להדגיש עד כמה 100 שקלים לכאן או לכאן יכולים להקל או להכביד על כיסם של האזרחים”.

מלול סיכם את מכתבו וצעין כי “מכיוון שמדובר במקרה זה בהטעיית הציבור, שייאלץ, בניגוד לפרסומים, לשלם 100 שקלים נוספים עבור השתתפות ילדיהם בצהרונים, ובהתחשב בכך שרחובות עלתה לאשכול מספר 7 רק באוקטובר האחרון, אני מפציר בכם להיצמד למה שנכתב בכלל הפרסומים שיצאו עד כה, למה שהובטח לתושבי רחובות ולהימנע מפגיעה בהם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן