news08.net/ads.txt

רחמים מלול: “נפעל בכל דרך על מנת לאתר במי מדובר”, יניב מרקוביץ’: “פשוט מזעזע ולא ניתן לצפייה”

תחושות קשות התעוררו הבוקר (שני) חברי מועצת רחובות לנוכח הסרטון בו בני נוער מכים נער ללא רחמים וסוחטים את כספו זמן שהוא מתחנן על נפשו שיחדלו, זה מסתיים בכך שהוא שולף כמה שקלים מכיסו. חברת המועצה, אורית שרגאי: “כולם מתעסקים בזה. תחושות קשות עברו לי, זה עצוב שזה מגיע למקומות כאלה”.
סגן ראש עיריית רחובות, יניב מרקוביץ’: “הסרטון הנורא של האלימות נגד נער, פשוט מזעזע ולא ניתן לצפייה. אני קורא מכאן למשטרת ישראל לפעול באפס סבלנות ובמינימום זמן למציאת הנערים ומיצוי הדין עימם. במקביל אבקש ממנהל אגף הפיקוח והשיטור העירוני ומהמוקד להגביר את הסיורים ברחבי העיר, דווקא בתקופה הזאת. האלימות היא גידול ממאיר בחברה הישראלית ומהווה סכנה קיומית לכולנו ולכן עלינו לקטוע אותה עוד בגיל צעיר
תגובת ראש העיר רחובות, רחמים מלול, לסרטון בני הנוער: “היום נחשף סרטון שבו מופיעה אלימות קשה ביותר. זו אינה דרכנו, והמקרה הזה הפוך מהערכים שאנו פועלים להטמיע בקרב בני הנוער בעיר. נפעל בכל דרך על מנת לאתר במי המדובר, ולהביא למיגור אירועים של אלימות בקרב בני נוער”.
חברת המועצה, אורית שרגאי: “כולם מתעסקים בזה. הסרטון מזעזע! תחושות קשות עברו לי, זה עצוב שזה מגיע למקומות כאלה. ראיתי שזה הגיע לטיפול המשטרה וגם מ”מ ראש העיר, זוהר בלום, העביר מכתב לשר לביטחון פנים לטפל בזה וגם בעירייה לקחו חלק. אני מקווה שימצו את הדין ויקבלו את הטיפול הראוי, אך גם הילד והמשפחה שנפגעו צריכים לקבל את את התמיכה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן