news08.net/ads.txt

רחמים מלול: “נשמעו אזעקות רבות, הישמעו להנחיות”; תושב העיר הגיע לקפלן עם התקף חרדה | סרטון

ראש עיריית רחובות רחמים מלול הקליט סרטון לפני דקות אחדות ממוקד החירום של העיר שם התכנסו כלל המנהלים הקשורים לביטחון העיר. “נשמעו אזעקות רבות בשמי העיר רחובות לפני מספר דקות”, ציין מלול, “אנא מכם הישמעו להנחיות וברגע הישמע האזעקה היכנסו לחדר המוגן ואם אין חדר מוגן – התקרבו לחדרי המדרגות. בינתיים, אני יכול לעדכן מתוך בירור שעשינו לא היו נפילות בשטח העיר רחובות אנא להירגע ולשמור על שלוה”.

אמנם בעירית רחובות מבקשים לשמור על רגיעה אולם עלינו לציין כי קודם לכן, פרסמנו כאן, בחדשות 08, שרסיס חדר לבית ברחוב דוד אלעזר מספר 56 בכפר גבירול. אמנם כנראה לא הייתה פגיעה ישירה בבית אולם מהיירוטים הרבים של כיפת הברזל נפלו רסיסים שגרמו לנזק רב.

מבית החולים קפלן נמסר כי בן 68 מרחובות הגיע עם התקף חרדה. עוד הגיעה חיילת בת 19 נפגעת חרדה, המשרתת בכיפת ברזל באשקלון. היא טופלה ושוחררה.

לקבלת חדשות רחובות ישירות לווטסאפ לחצו כאן (קבוצה חדשה)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן